هوشنگ بازوند استاندار لرستان صبح روز پنج شنبه 5فروردین در سفری کوتاه از آخرین وضعیت ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان پلدختر بازدید کرد.
کد خبر: ۲۰۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 24 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند استاندار لرستان صبح روز پنج شنبه 5فروردین در سفری کوتاه از آخرین وضعیت ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان پلدختر بازدید کرد.

برپایه این گزارش هوشنگ بازوند در بازدید از مکانهای اسکان و استقبال نوروزی ،ایستگاه هلال احمر ورودی شهر و ستاد اسکان فرهنگیان ورودی پلدختر و کمپ های مستقر هلال احمر ، پایگاههای امداد جاده ای و پلیس راه با برخی از مهمانان گفتوگو ونظر آن ها را در خصوص کیفیت خدمات‌رسانی در پایگاه های اسکان پلدختر جویا شد.

همچنین استاندارلرستان با حضور در بقعه متبرکه امامزاده احمد علیه السلام پاعلم ضمن بازدید از اسکان و تمهیدات نوروزی در این بقعه متبرکه بر خدمات رسانی مطلوب به زوار و میهمانان نوروزی تاکید کرد.

بازونددر این بازدید با بیان اینکه وضعیت خدمات تسهیلات سفر از دید مسافرین نوروزی رضایت بخش بوده است،به خبرنگارانگفت:هدف ما از این بازدید ها و گفتگوها ارزیابی وضعیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان ها و به دست آوردن شاخص ماندگاری مسافرین نوروزی در استان لرستان بوده که تاکنون این شاخص خوشبختانه رضایت بخش بوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد:استقبال مهمانان نوروزی از سفر به استان لرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است

هوشنگ بازوند خاطر نشان کرد: هدف ما به دست آوردن شاخص ماندگاری مسافرین نوروزی در استان لرستان است که تا کنون این شاخص رضایت‌بخش بوده است.

لازم به ذکر است که سید سعیدشاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان،سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان و ملکی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان استاندار را در این سفر همراهی کرده بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار