رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان:
رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از وقوع زلزله 3.2 ریشتری در سمیرم در روز اول سال خبر داد و گفت: این زلزله هیچ‌گونه تلفاتی به بار نیاورده است.
کد خبر: ۲۰۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 21 March 2016
منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از وقوع زلزله 3.2 ریشتری در سمیرم در روز اول سال خبر داد و اظهار کرد: این زلزله هیچ‌گونه تلفاتی به بار نیاورده است.

وی افزود: موج جدید بارندگی از اواخر امروز وارد استان اصفهان خواهد شد و همکاری‌های لازم را پیش‌تر با هواشناسی انجام داده‌ایم و اطلاع‌رسانی به عوامل امدادی صورت گرفته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در مورد اقدامات صورت گرفته در این راستا اضافه کرد: دستورالعمل‌هایی برای حوادث قابل پیش‌بینی تهیه‌ شده و آموزش‌های آن به عوامل امدادی نظیر هلال‌احمر، شهرداری، ادارات، دهیاری، راهنمایی و رانندگی و امدادرسان‌ها داده‌ شده است تا در صورت وقوع در کمترین زمان تسهیل امدادرسانی صورت بگیرد.

به گفته شیشه‌فروش، در ایام نوروز هفت هزار نفر عوامل امدادی در مناطق مختلف اعم از جاده‌ها، مراکز گردشگری، کمپ‌ها، کوهستان، رودخانه و مراکز پربازدید مستقر هستند و برای امسال بالگرد امداد و نجات نیز در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار