کد خبر: ۲۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 20 March 2016
استاندار گیلان گفت: گیلان در سال 95 با سربلندی، رونق اقتصادی و پیشرفت همراه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی صبح امروز در حاشیه تحویل سال نو در مزار شهدای این شهر با تبریک سال جدید اظهار کرد: سالی که گذشت سال همدلی، همزبانی و اعتدال، شعور و آگاهی ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه با حمایت و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب زنجیر تحریم‌های ظالمانه برداشته شد، تصریح کرد: مردم گیلان با آغاز سال 94 پذیرای دولت تدبیر و امید بودند و امروز شاهد اجرای پروژه‌های ملی و استانی هستیم.

استاندار گیلان به برگزاری دو انتخابات بزرگ در کشور اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات در اسفند ماه سال 94 برگزار شد و مردم در انتخابات به امید آینده رأی مثبت دادند.

وی از تمهیدات برای برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در اردیبهشت سال 95 خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته توفیق خدمتگزاری در گیلان داشتیم و به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم.

نجفی گفت: با همراهی مردم گیلان آمار بیکاری در این استان کاهش یافته و در شاخص‌های استانی در بخش گازرسانی، سدها، بزرگراه‌ها، کنارگذر، صنعت تجارت و ... موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود تمام شاخص‌ها وضعیت موجود راضی‌کننده نیست، متذکر شد: گیلان در سال 95 با سربلندی، رونق اقتصادی و پیشرفت همراه است.

استاندار گیلان تصریح کرد: تلاش ما این است که مشکلات مردم کمتر شود و سال 95 برای مردم خوب باشد و در رفاه باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار