جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان:
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: طی دو شب گذشته 80 هزار مسافر در محل‌های اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 20 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمدرضا مصور اظهار کرد: شب گذشته 16 هزار و 195 مسافر در محل‌های اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: شب گذشته 10 هزار و 500 نفر در هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، 3 هزار و 31 نفر در مدارس آموزش و پرورش، یک هزار و 799 نفر در منازل استیجاری، 60 نفر در خوابگاه‌ها و 805 نفر در کمپ باغ فدک مستقر شده‌اند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اولویت اول اسکان مسافران را هتل‌ها و مهمانپذیرها دانست و تصریح کرد: پس از هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و در نهایت باغ فدک برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

مصور با اشاره به اینکه امسال 6 نقطه برای ستاد هدایت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ستاد معلم، پارک مادر و کاوه در محور شمال اصفهان، ستاد استقلال در محور شمال غرب، ستاد نهم دی در جنوب غرب اصفهان، ستاد بهارستان در محور جنوب، ستاد امام رضا (ع) در محور شرق و ستاد غرب در خیابان آتشگاه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار