نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید حرف ها و کشمکش های سیاسی به میان مردم بیاید که چیزی جز عدم اعتماد مردم به حاکمیت و ناامیدی آنان ثمری ندارد.
کد خبر: ۱۹۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 19 March 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا تابش  در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در سال 1394 با بیان اینکه هویت همه ما از انقلابی است که برای به ثمر رساندن آن، مردم مرارت های زیادی کشیدند و شهدای زیادی را تقدیم کردند افزود: جناح ، گروه ، دسته و حزب می گذرد و آنچه می ماند اعمال و خدماتی است که در دوره کوتاه مسئولیت ها برای جذب رضایت خالق و مخلوق به جای گذاشته ایم .
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بخشی از سخنانش به تنگناها و وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و افزود: علیرغم مشکلات موجود بسیاری از درخواست های مردم با ابزار مدیریتی و تدبیر قابل رفع است و انتظار دارم مسئولان شهرستان مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و حتی دیدار های چهره به چهره خود با مردم را بیشتر و صرفا به دیدار های رسمی بسنده نکنند.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور همچنین حرکت شهرستان بر مدار برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد و با تبیین چشم انداز اردکان در سال های آینده گفت: مسائل فرهنگی و علمی، سلامت و بهداشت، محیط زیست آب و کشاورزی؛ مهاجرت، میراث فرهنگی و استفاده بیشتر از توان تخصصی و ایده متخصصان شهرستان در پیشبرد امور، از مواردی است که باید نخبگان و هر یک از دستگاه های اجرایی در حوزه مسئولیت خود ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت، راهکارهای خود برای تسریع درتحقق این مهم را ارائه دهند.
تابش همچنین با قدردانی از مردم شهرستان اردکان برای شرکت گسترده در انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات دارای پیام های روشنی بود که پاسخ به لبیک رهبری در فراخوان گسترده در انتخابات، اعتماد به نظام علیرغم انتظارات و برخی گلایه ها ، رای به ارزشهای انقلاب از جمله این موارد بود که قطعا این مشارکت بالا ضریب امنیت ملی را ارتقا داد و پیوند مردم و حاکمیت را ترمیم کرد.
تابش در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و ائمه جمعه شهرستان و نیروهای انتظامی و امنیتی اظهار امیدواری کرد همه مسئولان در جهت حفظ وحدت و آرامش مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار