فرماندار رزن از ایجاد ۸۰۰ شغل در این شهرستان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در صورت سرمایه‌گذاری در رزن از معافیت ۲۰ ساله مالیاتی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 17 March 2016

فرماندار رزن از ایجاد ۸۰۰ شغل در این شهرستان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در صورت سرمایه‌گذاری در رزن از معافیت ۲۰ ساله مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش تسنیم، فتحعلی حسینی در مراسم افتتاح کارخانه بخاری‌های کم‌مصرف گازسوز با حضور استاندار همدان اظهار داشت: این شهرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با مشارکت 71.2 درصدی مردم در انتخابات رتبه نخست استان همدان را کسب کرد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 6000 نفر افزایش داشت، گفت: با افزایش میزان افراد واحد شرایط رای دادن، شهرستان رزن در این دوره انتخابات نیز رتبه دوم استان را از نظر مشارکت به خود اختصاص داد.

حسینی با اشاره به اینکه پروژه کارخانه تولید بخاری‌های کم‌مصرف از اهمیت بالایی برای شهرستان برخوردار است، تصریح کرد: این پروژه در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید که نشان از همت سرمایه‌گذار در این زمینه دارد.

وی با اعلام اینکه رزن دارای ظرفیتهای طبیعی و خدادای بسیاری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان است، گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان رزن فراهم بوده و انتظار می‌رود تا بخش خصوصی نسبت به سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام کنند.

فرماندار رزن با اشاره به ایجاد 860 شغل در سال گذشته در شهرستان رزن عنوان کرد: امسال تلاش بسیاری در راستای اشتغالزایی صورت گرفته و تا پایان آذرماه 800 نفر صاحب شغل شده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به لحاظ کاهش بارش و برداشت‌های بی‌رویه شاهد افت منابع زیرزمینی در کشور و استان همدان هستیم، اظهار داشت: رزن از سال 67 سالانه 90 سانتیمتر افت سطح منابع آب زیرزمینی داشته است.

حسینی با اشاره به اینکه با همکاری‌های دستگاه‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت منابع آبی در استان همدان هستیم، گفت: برخورد با چاه‌های غیرمجاز و تدوین سند کاهش مصرف آب از جمله اقداماتی بوده که در راستای حفاظت از منابع آبی رزن شده و شاهد ایستایی آب در منابع آبی زیرزمینی بوده‌ایم.

وی با اعلام اینکه امسال با اقدامات انجام شده 51 میلیون مترمکعب در مصرف آب صرفه‌جویی شده است، تصریح کرد: برخی سرمایه‌گذاران به لحاظ محدودیت منابع آبی نمی‌توانند در مناطق مختلف سرمایه‌گذاری کنند ولی رزن این محدودیت را نداشته است و انتظار می‌رود تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در رزن اقدام کنند.

فرماندار رزن با اعلام اینکه سطح گلخانه‌های شهرستان رزن از پنج هکتار به 12 هکتار رسیده است، عنوان کرد: در حال حاضر اجرای 29 هکتار گلخانه در دست اجراست که امیدواریم به زودی به به پایان برسد.

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان رزن مهیاست، گفت: کسانی که در شهرستان رزن سرمایه‌گذاری کنند از چهار درصد تخفیف سود بانکی و 20 سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار