مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت: همه 63 جایگاه عرضه سوخت (بنزین، گازوییل و گاز CNG) این استان برای ارائه خدمات سوختی به مهمانان و مسافران نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 16 March 2016

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت: همه 63 جایگاه عرضه سوخت (بنزین، گازوییل و گاز CNG) این استان برای ارائه خدمات سوختی به مهمانان و مسافران نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا چاغروندی دراین خصوص اظهار کرد: از اوایل اسفند همه جایگاه های با هدف اجرای طرح گلگشت نوروزی برای توزیع مطلوب سوخت، نظافت، زیباسازی، کیفیت سوخت، تجهیزات فنی موجود در جایگاه ها، رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی اجرایی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.
وی افزود: 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره برای عرضه سوخت به ویژه در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات نوروز سال 95 به مسافران نوروزی در این استان آماده هستند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام یادآور شد: دستگاه های نفتکش فعال نیز در این منطقه از آمادگی لازم برخوردارند تا عملیات سوخت رسانی به جایگاه ها را بدون هیچ وقفه ای در ایام تعطیلات نوروز امسال انجام دهند.
چاغروندی به بحث طرح نظارت نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای انجام شده در این طرح موارد و نکاتی چون نحوه خدمات رسانی مطلوب جایگاه ها، خرید به موقع فرآورده در ایام تعطیلات، برخورد مناسب و البسه متحد الشکل کارکنان، حضور مستمر و پاسخگو در جایگاه، لزوم آماده بکار بودن همه تلمبه ها و نازل ها، نظافت کل جایگاه و رعایت نکات ایمنی مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در این راستا اکیب های مشخصی با حضور کارشناسان واحد سامانه هوشمند، واحد مهندسی و واحد مجاری عرضه کار نظارت بر این جایگاه ها را بر عهده دارند.
چاغروندی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب و قرار دادن سامانه پاسخگو 09627 در معرض دید مسافرین افزود: کارشناسان این شرکت آمادگی دارند هر گونه شکایات و انتقادات از طریق این سامانه را در ایام تعطیلات نوروزی در کمترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی کنند./ع


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار