کد خبر: ۱۹۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 15 March 2016

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مراسم روز ۱۲ فروردین در کنار مناسبت‌های ملی و فرهنگی کشور مانند نوروز باید با برنامه‌ریزی متمرکز بخوبی در استان برگزار شود.

حجت اله ملاصالحی با اشاره به مناسبت‌های آخر سال و ایام نوروز اظهار کرد: در آستانه ایام نوروز با مناسبت‌های مختلفی مواجهیم که باید با برنامه ریزی لازم به گونه ای عمل کنیم تا ایام اللهی مانند ۱۲ فروردین مورد غفلت واقع نشود.

وی افزود: تعطیلات نوروزی نباید منجر به کم رنگ شدن روز ۱۲ فروردین به عنوان یک روز تاریخی و مهم شود بلکه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها لازم است نسبت به تکریم و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی اقدام کنند و در رسانه‌های جمعی، تریبون‌های نماز جمعه به ویژه صدا و سیما نسبت به تبیین و تشریح این رویداد مهم و اثربخش اقدام شود.

این مسئول در ادامه به اهمیت مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: این مناسبت‌ها به عنوان نمادملی برای ما بسیار مهم هستند و باید به صورت ویژه‌ای برگزار شوند.

وی اضافه کرد: جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌ها در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است و تعطیلات نوروزی نباید مدیران را از ارزش و جایگاه تاریخی روز ۱۲ فروردین به عنوان روز استقرار نظام جمهوری اسلامی غافل کند.

معاون امنیتی و سیاسی استاندارالبرز ابراز کرد: دستگاههای اجرایی از جزیره‌ای عمل کردن خودداری کنند و در انجام وظایف ملی و عمومی و مناسبت‌های مذهبی با یکدیگر همکاری کنند.

ملاصالحی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر و انتخابات اخیر در استان یادآورشد: امسال مراسم و برنامه‌های دهه فجر و انتخابات باشکوه خاصی در استان برگزار شد که نتاج و دستاوردهای خوبی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار