کد خبر: ۱۹۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 14 March 2016

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی البرز از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای توزیع فرآورد‌ه‌های خام دامی در این استان خبر داد.

محسن ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز نظارت و کنترل بر واحدهای توزیع و عرضه مواد خام دامی در این استان دو چندان شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با تظکیل دو تیم نظارتی به صورت مستمر از واحدهای فعال در این استان بازدید می‌شود و نظارت دقیقی بر آنها خواهیم داشت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان و بهداشت جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

ابوترابی تأکید کرد: این طرح از امروز به صورت ویژه آغاز شده و تا پایان 14 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه یک اکیپ مشترک شامل کارشناسان و بازرسان ادارات دامپزشکی و تعزیرات، نظارت‌های لازم را بر کلیه مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را انجام خواهند داد.

ابوترابی ادامه داد: با اجرای این طرح همزمان با بازرسی‌های صورت گرفته در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد غیربهداشتی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام خرید محصولات و فرآورده‌های خام دامی حتماً به تاریخ و لیبل درج شده بر روی بسته‌بندی توجه کرده و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی و یا عرضه فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی رایگان 1512 اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار