کد خبر: ۱۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 14 March 2016

استاندارالبرز با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: انتظار می رود از ظرفیت های این پژوهشگاه در بخش صنعت و ساختمان به خوبی استفاده شود.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز دوشنبه در آیین گشایش نخستین ساختمان انرژی صفر در پژوهشگاه مواد وانرژی مستقر در مشکین دشت البرز افزود: دراستان البرز مراکز علمی و فناوری بزرگی فعالیت دارند که می توان از ظرفیت های آنها برد.

وی در ادامه افزود: انتظار داریم پژوهشگاه مواد وانرژی در کنار دستگاه های اجرایی و همسویی با دولت تدبیر و امید که طلیعه و بارقه امید در جامعه به وجود آورده قرار گیرد.

وی افزود: استان البرز با برخورداری از مراکز علمی تحقیقاتی ، کثرت جمعیت دانشجویی، وجود بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی یکی از قطب های علمی و اقتصادی کشور است.

طهایی گفت: فعالیت بیش از 100 برند ملی در این استان البرز شاخصه های منحصربفرد این استان به شمار می رود.

استاندار البرز بیان کرد: امسال برپایی نمایشگاه علم وفناوری و شرکت های دانش بنیان با 175غرفه و موسسه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در که 70 درصد آن نیز متعلق به بخش خصوصی بود ، نشان داد که البرز دارای ظرفیت های علمی و تولیدی فراوانی است.

وی با اشاره به ماهیت این نمایشگاه در تبدیل علم به ثروت افزود: در میز فن بازار این نمایشگاه نیز شرکت های خصوصی بیش از110 میلیارد ریال قرارداد همکاری منعقد کردند که این اتفاق قابل توجهی در عرصه علمی برای این استان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار