مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جنازه چوپان گمشده در منطقه لاویج شهرستان نور با تلاش عوامل امدادی، نجاتگران و اهالی منطقه پیدا شد.
کد خبر: ۱۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 12 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی ولی‌پور اظهار کرد: چوپانی در منطقه لاویج شهرستان نور طی روزهای گذشته گم شده و اثری از او پیدا نشد.

وی افزود: جنازه این چوپان روز گذشته با تلاش و همکاری امدادگران، نجاتگران و اهالی منطقه پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جنازه این چوپان پس از چند روز جست‌وجو در منطقه پایین‌دست لاویج و حوالی جاده پیدا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه روز گذشته در شهرهای آمل و نور با تصادفات رانندگی همراه بودیم، تصریح کرد: در محور مواصلاتی هراز نیز تصادف شدید دو خودرو پنج مصدوم بر جای گذاشت.

ولی‌پور با اعلام اینکه در این سانحه رانندگی که در ابتدای پل بلده روی داده، دو خودروی تندر 90 و پیکان وانت با هم برخورد کردند، بیان کرد: این تصادف در ابتدای جاده بلده رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات از پایگاه هلال احمر کهرود به محل حادثه اعزام شدند و با به کار گرفتن خودروی ست نجات پس از رهاسازی مصدومان، راننده پیکان وانت و دیگر حادثه‌دیده‌گان برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار