مدیر‌عامل گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از رایگان بودن نصب کنتور گار برای مشترکین خبرداد.
کد خبر: ۱۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 10 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد‌اسماعیل ابراهیم‌زاده در آیین افتتاح گازرسانی به روستای کلنو در بخش مرزن‌آبادبا اشاره به نصب 150 علمك در این روستااظهار کرد: در مجموع 750 علمك در روستای كلنو نصب خواهد شد.

وی افزود: امسال از لحاظ مالی یكی از بدترینسال‌های مالی دولت بوده است اما با وجود همه این مشكلات 120 میلیارد تومان شركت گاز مازندران به پیمانكاران پرداخت كرده است.

مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینكه پروژه گازرسانی به كلنو در مدت كوتاهی با تلاش پیمانكاران پروژه به بهره برداری رسید، گفت:ادامه پیگیری نصب کنتور و روشن شدن علمک گاز منازل توسط اهالی روستا باید صورت گیرد.

ابراهیم زاده تصریح کرد: مشترکان باید به این امر توجه داشته باشند که پس از نصب علمک سعی در اتمام کار آن داشته باشند و از مصرف نفت و گازوییل پرهیز کنند چرا که این کار برای دولت که مجبور به پرداخت یارانه می‌شود، مقرون به‌صرفه نیست.

مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه پس از علامت‌گذاری علمک‌ها باید لوله‌کشی گاز منازل از سوی مشترکان در دستور کار قرار بگیرد، تاکید کرد: با تایید نظام مهندسی و واریز پول به دفتر پیشخوان دولت در مدت 48 ساعت کار گازرسانی انجام می‌شود بنابراین از اهالی روستای کلنو می‌خواهیم تا در این زمینه کوتاهی نکنند.

ابراهیم زاده با تاكید بررعایت مسائل ایمنی از سوی مشترکان ابراز كرد: باید سعی شود از بخاری و آبگرمكن به صورت استاندارد استفاده شود و از بروشورهایی كه در اختیار مشتركان قرار می گیرد به نحو درست بهره مند شوند.

وی یاد آور شد:خدمات نصب کنتور از سوی شرکت گاز به صورت رایگان است و كاركنان شركت گاز به صورت 24 ساعته خدمات را به مشتركین ارائه می دهند و این خدمتی است كه از سوی دولت تدبیر و امید انجام می شود.

ابراهیم زادهدر پایان بابیان اینكه گازرسانی از اعماق 4 هزار متری در دریا تا لوله‌کشی، تبدیل در پالایشگاه مسیر طولانی رابرای رسیدن به مراکز مربوطهطی می كند، گفت: تحمل این همه سختی از سوی دولت تنها به‌دلیل علاقه‌مندی و وفاداری نظام و دولت به مردم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار