رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان گفت: مبلغی که شهرداری از غرفه‎داران می‎گیرد جای نگرانی دارد چراکه امسال با توجه به کاهش کارمزد باید به غرفه‎داران کمک کرد.
کد خبر: ۱۹۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 12 March 2016

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان گفت: مبلغی که شهرداری از غرفهداران میگیرد جای نگرانی دارد چراکه امسال با توجه به کاهش کارمزد باید به غرفهداران کمک کرد.

به گزارش فارس، مسعودعلی سعیدی در ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع 568 تن میوه در همدان توزیع شد، اظهار کرد: ارزیابیها در توزیع میوه سال گذشته در همدان مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 426 تن پرتقال و 142 تن سیب قرمز و سفید توزیع شد، ادامه داد: سال گذشته به علت سرمازدگی باغهای شمال مشکلاتی ایجاد شد که ایجاد محدودیت برای سهمیه اتحادیهها را در پی داشت.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه امسال میوه ذخیره ‌شده نیز به همین میزان است و مقداری افزایش نسبی دارد، افزود: برای شب عید مشکلی برای توزیع میوه سهمیه و مقدار آن در شهر نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده‌ شده در رابطه با بحث روان‌سازی عملکرد غرفهها بهتر از سال گذشته باید عمل شود، افزود: تصمیمات برای قیمت نهایی به کمیته قیمتگذاری استان سپرده شده است.

سعیدی با بیان اینکه مقرر شده قیمت میوه شب عید 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار باشد، ادامه داد: برای تعیین نقاط عرضه میوه امروز با شهرداری و میادین میوه و ترهبار به توافق میرسیم.

وی با تأکید بر اینکه تعداد غرفههای عرضه میوه بهتر است که افزایش پیدا نکند و در صورت نیاز از مغازهداران استفاده شود، افزود: کارمزد غرفهداران بین 200 تا 300 تومان خواهد بود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه سال گذشته 300 تومان کارمزد به توزیعکنندگان پرداخت میشد، بیان کرد: مبلغی که شهرداری از غرفهداران میگیرد جای نگرانی دارد چراکه امسال با توجه به کاهش کارمزد باید به غرفهداران کمک کرد.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته در 42 نقطه میوه شب عید توزیع میشد که مغازهها را نیز شامل میشود، بیان کرد: پیشنهاد میکنم امسال در 30 غرفه توزیع و 10 غرفه نیز ذخیره‏سازی در نظر گرفته شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار