یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با تابناک تبریز ضمن تایید ضمنی دستگیری یکی از بانوان شورای شهر تبریز ، وجود بی تدبیری و سوء مدیریت در شورا و شهرداری را علت بروز اینگونه حوادث دانست.
کد خبر: ۱۹۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 08 March 2016
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با تابناک تبریز ضمن تایید ضمنی دستگیری یکی از بانوان شورای شهر تبریز ، وجود بی تدبیری و سوء مدیریت در شورا و شهرداری را علت بروز اینگونه حوادث دانست و تصریح کرد که وقتی شهرداری به مدیران ارشد خود 50 میلیون وام 4 درصدی میدهد و این وام را به برخی از اعضای شورا نیز متاسفانه پرداخت میکند وقتی ما اعتراض می کنیم که چرا به کارمندان شهرداری حداقل 20 میلیون وام نمی دهید در جواب ما می گویند که بانک شهر یک بانک خصوصی است و داری ضابطه خاص!


پس چرا وقتی وام 50 میلیونی مدیران و ارشد و برخی از اعضای شورا میدادید ضابطه نداشت!

چرا ما نمی توانیم به کارگران شهرداری وام 2 میلیونی پرداخت کنیم ولی به مدیران وام 50 میلیونی میدهیم . این می شود زمینه فساد درشهرداری


در کل این سوء مدیریت هاست که منجر به تخلفات اقتصادی و رانت می شود.


وقتی می آیند در شورا به یک ورزشکار 100 میلیون پول میدهند و کارگر شهرداری که در میان آنها لیسانس هم هست و نمی توانند  2 میلیون وام بدهند آیا سرخوردگی برای کارگر به وجود نمی آید. وقتی ما اعتراض می کنیم که چرا این پول را به یک ورزشکار می دهید به ما انگ ضد ورزشی و ضد جوان ها می زند در حالی که این چنین نیست بلکه ما معتقدیم که باید پول در جای خودش هزینه بشود.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک تبریز آیا احتمال استیضاح شهردار وجود دارد یا نه پاسخ داد من در شورا چنین قدرتی را نمی بینیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نادري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
سلام. بايد شهردار بازخواست و بركنار بشود.
فریبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
سلام
در اوایل انقلاب در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار مقاله ای تحت عنوان نگذارید جوجه ها کرکس شوند درج گردیده بود آقای شهردار هم نباید بگذارد گرگ ها در لباس میش ظاهر شوند و خائنان در لباس خادمان جلوه گرنمایند باید ریشه فساد را خشکاند و به فرصت طلبان فرصت نداد تا از رانت ها استفاده کرده و از بیت المال سوء استفاده نمایند مدیران از لحاظ اخلاقی و وجدان کاری و انظباط اجتماعی باید دقیقا ارزیابی شوند نباید افراد فاقد صلاحیت را در پست های کلیدی سازمان همچون شهرداری بکار بگمارند تا بخاطر ثروت و قدرت وشهوت به اموال عمومی و ناموس مردم با سوء نیت تعرض نمایند خاطیان را با تامین دلیل کافی برای پیگرد قانونی باید به محاکمه صالحه ی قانونی معرفه نمایند تا مورد مواخذه و تنبیه قرار گیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار