تماشاگران تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عصر دیروز دوشنبه پس از تساوی خانگی برابر خیبرخرم آباد چنان سرخورده شدند که شعار اخراج برخی بازیکنان را از تیم درخواست کردند.
کد خبر: ۱۹۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 08 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، دیدار تیم های فوتبال خونه به خونه و خیبرخرم آباد در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت .


تیم خونه به خونه مازندران هم اکنون با 51 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و همچنان به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به رقابت های فصل آینده لیگ برتر محسوب می شود.


با پایان یافتن این دیدار ، برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه با همراهی لیدرهای تیم خونه به خونه ضمن اعتراض به عملکرد برخی بازیکنان تیم ، بیش از همه به ' بهشاد میثاقیان ' بازیکن و فرزند ' اکبرمیثاقیان ' سرمربی این تیم حساسیت نشان دادند.


برخی لیدرها و تماشاگران این تیم که پس از پایان بازی در کنار رختکن منتظر خروج بازیکنان بودند، به محض بیرون آمدن آنها بازیکنان مورد علاقه خود را بشدت تشویق کردند و علیه بازیکنانی که به گمانشان در دیدار برابر خیبرخرم آباد کم کاری داشتند ، شعار دادند.


' میرشاد ماجدی ' سرپرست تیم خونه به خونه مازندران که در جمع معترضان حاضر شده بود ، گفت: بازیکنان تیم خونه به خونه تمام تلاش خودشان را برای شاد کردن شما انجام دادند و نیاز است در هفته های پایانی حمایت همه جانبه ای از آنها داشته باشید.


توضیحات ماجدی که به یک دقیقه هم طول نکشید، برای اندک هواداران و لیدرهای باقی مانده در کنار رختکن قانع کننده نبود و سرپرست تیم خونه به خونه نیز رفتن را حضور در میان آنها ترجیح دهد.


پس از این رفت و آمدها و شعارها ، ' هادی شکوری ' کاپیتان تیم خونه به خونه مازندران به میان هواداران معترض تیم آمد و گفت : به عنوان کاپیتان تیم واقعا از این وضعیتی که شما برای برخی بازیکنان تیم به وجود آوردید ، ناراحت هستم.


وی افزود : الان تیم خونه به خونه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تیمی که اولین سال حضورش در لیگ دسته یک کشور را تجربه می کند و در رده دوم جدول قرار دارد، برخی تماشاگران شتابزده و از روی احساس، رفتارهایی از خود بروز می دهند که برای تیم در ادامه تبعات منفی خواهد داشت.


کاپیتان تیم خونه به خونه مازندران گفت : واقعیت این است که ما نباید با دست خودمان و توسط تماشاگران وارد حاشیه شویم ، بخصوص این که هیچ اتفاقی نیفتاده ، اما تماشاگران کم تحمل ما به جای حمایت علیه تیم شدند.


شکوری افزود : ما هنوز 9 هفته دیگر را در پیش داریم و تیم خونه به خونه اکنون در رده دوم جدول قرار دارد و الان وقت حمایت همه جانبه از تیم است و خواهش می کنم در این شرایط حساس تیم را وارد حاشیه و رقبای ما را شاد نکنند.


در همین حال ' اکبرمیثاقیان ' با تعجب از اقدام برخی تماشاگران و لیدرهای تیم خونه به خونه در پایان بازی تیمش گفت : من واقعا در تعجبم که چی باید بگویم.


وی اضافه کرد : تیم ما اکنون در رده دوم جدول قراردارد و بسیاری از تیم ها به شرایط فعلی و جدولی تیم ما حسودی می کنند ، آن وقت برخی تماشاگران و هواداران ما در چنین شرایط حساسی دست به حرکت هایی می زنند که ناسنجیده است.


سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با تاکید بر این که با اطمینان به هواداران فهیم و خونگرم بابلی باید اعلام کنم که واقعا هیچ اتفاقی نیافتاده که آنها هیجان زده ، برافروخته و نگران شدند ، گفت : اگر آنها فکر می کنند که مشکل تیم من و میثاقیان هستیم ، مشکلی ندارم و همین الان از این تیم می رویم ، اما اگر قرار به حمایت از تیم باشد، الان فقط باید از تیم تا پایان بازی های لیگ حمایت آگاهانه داشته باشند تا بتوانیم بهتر کار کنیم تا شرایط صعود تیم به لیگ برتر فراهم شود.


تیم خونه به خونه با تساوی در بازی مقابل خیبرخرم آباد ، نهمین تساوی این فصل خود را رقم زد .


این تیم در کنار 14 پیروزی و 6 شکست هم اکنون 51 امتیازی است و در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.


اختلاف تیم مازندرانی با صدرنشین جدول 5 امتیاز است و از تیم فجرسپاسی که در رده سوم جدول جای دارد و تعقیب کننده اش محسوب می شود هم 3 امتیاز جلوتر است. 


شاگردان اکبرمیثاقیان در تیم خونه به خونه مازندران در هفته سی ام و آخرین دیدار خود در سال94 در این رقابت ها روز دوشنبه 24 اسفند در دیداری بیرون از خانه در یزد میهمان تیم انتهای جدولی فولاد آن شهر خواهند بود .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار