مدیر کل آموزش و پرورش لرستان
گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 2هزار کلاس درس را برای پذیرش و اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروزی را تجهیز وآماده کرده ایم.
کد خبر: ۱۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 07 March 2016


به گزارش تابناک لرستان، گودرز کریمی فرمدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 2هزار کلاس درس را برای پذیرش و اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروزی را تجهیز وآماده کرده ایم.

کریمی فر بیان کرد : آموزش و پرورش لرستان علاوه بر این کلاسها با تجهیز و آماده سازی مراکز آموزشی رفاهی معلم ، پردیس های فرهنگیان و اردوگاههای دانش آموزی آمادگی پذیرش 150هزار مسافر را در تعطیلات نوروزی 95دارد

وی افزود : بیش از 500میلیون ریال تجهیزات بهداشتی برای آماده سازی این مراکز خریداری و بین شهرستان های دهگانه توزیع شده است .

کریمی فر همجنین از توزیع قریب به 300میلیون ریال تنخواه بین مناطق و شهرستان ها برای تعمیرات جزیی کلاسها خبرداد .

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بومی ،محلی وآشنایی جاذبه های گردشگری در محل پایگاههای اسکان تصریح کرد : تلاش می شود تا رفاه نسبی برای مسافران در ایام اقامت در لرستان فراهم شود .

مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان با اشاره به همکاری 450نفر از عوامل اجرایی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران در مراکز اسکان عنوان کرد : سال گذشته ضریب ماندگاری مسافران از 5/1به 6/2 ارتقا پیدا کرد و سعی دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر معطوف بر ارتقای ماندگاری مسافران در بهار 95است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار