مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس ازبرگزاری پنجمین جشنواره همه هنرمندان شهر خبر داد و گفت: این جشنواره از۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه۹۴ در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 06 April 2015

تابناک فارس به نفل از مهر؛هادی ستایش اظهار کرد: طراحی، نقاشی،کاریکاتور،مجسمه، گرافیک (پوستر و تصویرسازی و نشانه)، عکس،خوشنویسی (سنّتی و نقاشیخط)، هنرهای سنتی، هنرهای مفهومی (چیدمان و پرفورمنس و ویدئوآرت)، موسیقی و ادبیات از موضوع های جشنواره همه هنرمندان شهر است.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی و هنری در بیش از ۱۰ نگارخانه شیراز میزبان آثار هنرمندان است، افزود: آثار خوشنویسی سنتی در نگارخانۀ طرح، نقاشیخط در نگارخانه اندیشه‌نگار، عکس در گالری افدستا، نقاشی در مجتمع هنری مارلیک،گالری ایماژ، نقاشی در مجموعۀ فرهنگی‌هنری وصال (نگارخانۀ صورتگر)، نگارستان مهر و گالری چهارسو، طراحی در نگارخانۀ خاوران، گرافیک (پوستر و تصویرسازی و نشانه) در گالری بیدبن، هنرهای سنتی در گالری مانی ومجسمه و چیدمان در مجموعۀ فرهنگی‌هنری وصال (نگارخانۀ شیوائی) به نمایش گذاشته می شود.

ستایش آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۲ اردیبهشت‌ماه۹۴ اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره، ۱۶ اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: نشست‌های تخصصیِ هنری و ادبی نیز در این جشنواره ترتیب می یابد که در کافه هنر گلستان مجموعۀ فرهنگی‌هنری وصال برگزار خواهد شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس از افزوده شدن بخش هنرهای جدید به این جشنواره خبر داد و گفت: حضور گروه‌های موسیقی، پرفورمنس، ویدئوآرت و ادبیات و نیز اجرای تلفیقی با هنرهای تجسمی، برای اولین بار در این دوره از جشنواره رخ می‌دهد که گاهشمار و مکان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

شورای سیاست‌گزاری پنجمین جشنواره همه هنرمندان شهر را محمدهادی ستایش، محمدمسعود مرشدزاده، ابراهیم خضری، کیهان ولی‌نژاد، مجید اسلمی، عباس فریدونی و صابر سهرابی تشکیل می دهند.

برچسب ها: جشنواره ، هنر ، شیراز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار