به منظورآزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد ، جشن گلریزان در شمال تهران برگزار و بیش از 900 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۹۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 05 March 2016
مجید سعادتمندی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : مراسم گلریزان با همکاری مرکز خدمات اجتماعی این منطقه و ستاد دیه استان تهران در فرهنگسرای نیاوران با حضور بیش از 250  نفر از شهروندان، متشکل از نیکوکاران و خیرین ساکن منطقه در قالب یک برنامه اجتماعی ، فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: در این طرح خیرین با کمک نقدی خود مقدمات آزادی زندانیان غیر عمد که به دلیل دیون مالی جرائم غیر عمد مانند دیه غیرعمد، مهریه و نفقه در زندان های کشور بسر می بردند را فراهم نمودند.

سعادتمندی تصریح کرد: در این مراسم مدیر عامل ستاد دیه استان تهران نیز  حضور یافت تا با جمع آوری کمک های نقدی خیرین شرکت کننده، بتواند نسبت به آزادسازی زندانیان اقدام نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : با فرهنگ سازی های انجام شده شاهد مشارکت گسترده شهروندان در این اقدام خداپسندانه هستیم که این امر نشانگر تغییر نگرش مردم به زندان و زندانیان است  زیرا در سالهای اخیر انجام فعالیتهای ورزشی ، فرهنگی و آموزشهای فنی و حرفه ایی جهت ایجاد کسب و کار بعد از بیرون آمدن از زندان در دستور کار زندانها قرار گرفته است.

این مراسم با حضور رییس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک و جمعی از روسای ادارات سطح منطقه برگزار شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار