معاون عملیات ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید و شهادت امروز ملت ایران را به قدرتی شکست ناپذیر در برابر دشمنان رسانده است.
کد خبر: ۱۹۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 04 March 2016
معاون عملیات ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید و شهادت امروز ملت ایران را به قدرتی شکست ناپذیر در برابر دشمنان رسانده است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی شادمان روز جمعه در آیین یادواره 200 شهید ایل شوهان و سالروز عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی چنگوله در شهرستان مهران اظهار کرد: قدرت ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم سرآمد همه قدرت هاست و محور مقاومت جهان اسلام است.
وی افزود: تجربه جنگ هشت ساله دشمنان نظام اسلامی و تحمیل آن به ملت ایران، باعث شد تا ایران اسلامی ضمن داشتن امنیت پایدار در مرزهای خود، اینک امنیت را در کشورهای همسایه نیز تامین کند.
معاون عملیات ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین حمایت های گسترده مردم از انقلاب اسلامی عناصر قدرت کشورمان را تشکیل داده است.
سردار شادمان تاکید کرد: اگر یاد شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان سرمشق زندگی همه ما باشد این انقلاب و کشور با قدرت و صلابت ماندگار است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین با تقدیر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای پایبندی به آرمان های امام و رهبری را به نمایش گذاشت.
سردار سید صادق حسینی سپس با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران تاکید کرد: شهدا برای تثبیت این انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند بنابراین باید راه آنان به خوبی ادامه پیدا کند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در سخنانی با اشاره به حضور پررنگ مردم در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی، این حضور را تضمین کننده اقتدار نظام دانست.
حسین کلانتری افزود: در انتخابات هفتم اسفند آنچه اتفاق افتاد تحقق رهنمود های رهبری بود و حضور مردم در این حماسه بزرگ باعث شد تا دشمنان و استعمارگران در برابر عظمت نظام اسلامی تعظیم کنند.
این آیین که با قرائت شعر، خاطره گویی و اجرای سرودهای حماسی همراه بود با حضور مسئولان استان ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا در یادمان شهدای منطقه عملیاتی چنگوله برگزار شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار