معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه باید تاقبل از نوروز در رسانه‌ها به ویژه رسانه‌ملی معرفی شوند.
کد خبر: ۱۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 03 March 2016
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه باید تاقبل از نوروز در رسانه‌ها به ویژه رسانه‌ملی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ویژه نوروز 95 که در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی امری حائز اهمیت است که رسانه‌ها باید بدان توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در این بین نقش صداوسیما بسیار بااهمیت است و از صداوسیمای استان انتظار داریم که به هر شکل ممکن نام و تصویر کرمانشاه را در شبکه های سراسری مطرح کند.

نیک‌کردار تصریح کرد: اینکه قبل از ایام نوروز بتوانیم جاذبه های گردشگری استان را در شبکه های سراسری و در زمانهای پربیننده معرفی کنیم یقینا در زمینه جذب گردشگر در ایام نوروز موثر خواهد بود.

این مقام مسئول در ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: همچنین نیاز است که یک جمله کوتاه و اثرگذار برای معرفی کرمانشاه تعیین کرده و آن را در سطح وسیعی از رسانه ها به ویژه رسانه ملی انعکاس دهیم.

وی همچنین به بحث زیباسازی فضای شهرهای استان برای ایام نوروز تاکید کرد و افزود: آراستگی و پاکیزگی سطح شهر در قبل از نوروز و تداوم این پاکیزگی در ایام نوروز امری حائز اهمیت است که باید شهرداری‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

نیک‌کردار تصریح کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی ویژه ایام نوروز انتظاری که وجود دارد این است که این نمایشگاه‌ها محل عرضه صنایع دستی و هنرهای سنتی باشند، نه محل عرضه کالاهای خارجی و عمدتا چینی بی کیفیت.

وی تاکید کرد: باید نظارت ویژه بر این موضوع توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ایام نوروز صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: باید فضای شاد و بانشاطی را هم برای شهروندان کرمانشاهی و هم برای گردشگران و میهمانان نوروزی در ایام نوروز 95 فراهم کنیم که بتوانند با خاطراتی خوش این دیار را ترک کنند.

وی همچنین بر ساماندهی نان‌برنجی و سوغات فروشی‌های موجود در مبادی ورودی و خروجی شهرها اشاره کرد و گفت: باید نظارت مستمری بر این واحدها توسط میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های ناظر صورت گیرد که نان برنجی بی کیفیت و غیراستاندارد به گردشگران در ایام نوروز عرضه نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار