کد خبر: ۱۹۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 02 March 2016


نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز از رشد محسوس فعالیت بانوان این استان در فوتبال کشور خبر داد.

ام البنین ازمشا در گفتگو با مهر اظهار کرد: خوشبختانه در سال ۹۴ شاهد فعالیت چشمگیر بانوان البرزی در رویدادهای مختلف کشوری بوده ایم.

وی افزود: در فوتسال دو تیم بانوان این استان در رقابت های دسته سوم کشور حاضر شدند که در نهایت تیم بیست با کسب عنوان نایب قهرمانی به لیگ دو کشور در فصل آینده راه یافت.

ازمشا برگزاری کلاس های مربیگری و داوری را دیگر اقدام شاخص سال جاری در بخش بانوان عنوان کرد و گفت: ماحصل برگزاری این کلاس ها تربیت ۵۰ مربی خانم در دو بخش فوتبال و فوتسال است.

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز به حضور پررنگ داوران این استان در لیگ های کشور اشاره کرد و گفت: ۵ داور این استان در سطوح مختلف لیگ کشور قضاوت کرده اند و از این حیث در جمع استان های برتر کشور هستیم.

وی میزبانی از فستیوال فوتبال پایه دختران کشور و دعوت چندین البرزی به تیم ملی فوتسال و فوتبال کشور را از دیگر موفقیت های سال ۹۴ برشمرد و گفت: این دستاوردها در حالی کسب شده که ما از حیث سخت افزاری کمبودهای شدیدی در استان داریم.

ازمشا خواستار مشارکت بیشتر واحدهای تولیدی و صاحبان کالا وخدمات از فوتبال بانوان شد و گفت: در فوتسال شرایط مطلوبی حاکم است و تیم های زیادی شکل گرفته است اما در رشته فوتبال باید سرمایه گذاری بیشتری شود تا خلا تیم های باشگاهی فوتبال مرتفع شود.

وی در پایان افزود: لیگ فوتسال بانوان استان البرز در حال برگزاری است و در تلاشیم این رقابت ها را تا پایان سال به سرانجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار