کد خبر: ۱۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 March 2016


استاندار البرز با تاکید برنقش موثر برنامه ششم توسعه در پیشبرد اهداف کشور گفت:مدیران دستگاه های اجرایی تلاش ویژه ای را برای تحقق سرفصل های توسعه محور در این استان به خرج دهند .

به گزارش ایرنا ، سیدحمیدطهایی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات افزود: بامبنا قرار گرفتن اصول برنامه ریزی در اقدامات اجرایی می توان هرچه بیشتر در جهت توسعه و پیشرفت استان البرز گام برداشت .

وی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: مردم با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری با ایستادگی تمام در انتخابات هفتم اسفندماه مشارکت پر شوری داشتند.

طهایی افزود: این اتفاق در استان به همت فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرایی، بازرسی، نظامی و امنیتی و تمامی نهادها رقم خورد و مردم با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات باشکوهی را رقم زدند.

استاندار البرز گفت: امیدمی رود نمایندگانی که مسئولیت پیگیری مطالبات مردم را عهده دار شده اند این رسالت سنگین را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانند و از یکایک نامزدهایی که ثبت نام کردند و آنهایی که به خانه ملت راه یافتند و تا پایان کار همراه بودند قدردانی می شود.

بررسی لایحه بودجه سال 95، مصوبه کارگروه تخصصی عمران و زیربنایی و مرور سرفصل برنامه ششم توسعه از محورهای شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندارالبرز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار