کد خبر: ۱۹۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


رئیس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه مسابقات ووشو بخش ساندا در حوزه بانوان اواخر اسفندماه سال جاری در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ ووشوکار خانم از شهرستان‌های مختلف استان البرز شرکت می‌کنند.

اسماعیل سایه‌افکن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مسابقات ووشو بخش ساندا در حوزه بانوان اواخر اسفندماه سال جاری در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ووشو در بخش تالو در رده سنی نونهالان و نوجوانان در بخش بانوان برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی شده در این دوره از مسابقات 100 ووشوکار خانم از شهرستان‌های مختلف استان البرز شرکت کنند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با تاکید بر اینکه خوشبختانه استان البرز در رشته ورزشی ووشو از جمله در بخش بانوان از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ووشوکاران البرزی ماه گذشته به مسابقات کشوری ووشو اعزام شدند.

سایه‌افکن با اشاره به اینکه ووشوکاران البرزی در این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در هر رده سنی 3 بازیکن به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه بانوان و آقایان ووشوکار البرزی در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب عناوین فردی شدند، گفت: بانوان در رده تیمی بزرگسالان به مقام سوم کشوری و در بخش ساندا به مقام دوم کشوری دست پیدا کردند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به اینکه در رده سنی جوانان در بخش آقایان در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدیم، اظهار داشت: در بخش ساندای بانوان صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز همچنین در رده سنی نونهالان برای نخستین بار صاحب مدال شدیم که این امر نوید بخش آینده خوبی برای ورزش ووشو کشور است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات مختلف استانی و شهرستانی برای پویایی هئیت ووشو استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: سال 89 هیئت ووشو البرز در جایگاه 26 کشور بود اما به سبب فعالیت خوب ورزشکاران، امید است این هیئت امسال در جایگاه 7 یا 8 کشور قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار