کد خبر: ۱۹۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016

رئیس هیئت جودو استان البرز احداث خانه جودو استان را جزو اولویت برنامه‌های سال آینده این هیئت ورزشی اعلام کرد.

محمد قدس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیئت جودو استان البرز که شامگاه دشنبه برگزار شد احداث و به سرانجام رسیدن خانه جودو این استان به عنوان اولویت هیئت در سال آینده مطرح شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر ۲ نایب رییس فدراسیون جودو کشور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، روسای هیئت های ورزشی شهرستان ها و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این ورزش رزمی حضور داشتند.

قدس ادامه داد: در این مراسم از زحمات عباس سلگی رییس اسبق هیئت استان تقدیر شد ضمن آنکه وی به عنوان نایب رییس هیئت جودو البرز انتخاب شد تا از تجارب وی برای رشد بیشتر این ورزش استفاده شود.

رییس هیئت جودو استان البرز معرفی کادر جدید هیئت استان را ازدیگر بخش های این مراسم عنوان کرد و گفت: بر این اساس ناصر قراگوزلو به عنوان دبیر، بتول بخشی زاده به عنوان نایب رئیس و سمیه اسلامی به عنوان خزانه دار جدید هیئت معرفی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نشست موضوعات مهم و اهداف مدنظر هیئت نیز مورد بحث قرار گرفت، گفت: به سرانجام رسیدن خانه جودو استان البرز در مجموعه شهید کیانپور از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

قدس تصریح کرد: تلاش می کنیم در سال ۹۵ با تامین منابع لازم و حمایت های اداره کل ورزش استان اعتبار لازم برای تکمیل خانه جودو را فراهم کنیم.

وی حضور تیم های منتخب البرز در مسابقات برون مرزی و میزبانی مسابقات کشوری جوانان در سال آینده را دیگر اهداف سال ۹۵ برشمرد و گفت: توسعه جودو بانوان نیز دیگر محور کاری این هیئت برای سال پیش رو خواهد بود.

قدس در پایان افزود: مسئولان فدراسیون جودو نیز در این نشست قول همکاری و حمایت از برنامه های استان را دادند و امید داریم با این همراهی مسئولان سالی بهتر و موفقیت آمیزتر برای البرز در رشته جودو رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار