مدیر عامل آتش نشانی استان کرمانشاه از انجام یک هزار و ۹۳۲ عملیات مختلف توسط نیروهای این سازمان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 01 March 2016
مدیر عامل آتش نشانی استان کرمانشاه از انجام یک هزار و ۹۳۲ عملیات مختلف توسط نیروهای این سازمان طی سال جاری خبر داد.

حجت الله جهانبشخی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انجام یک هزار و ۹۳۲ عملیات مختلف توسط نیروهای آتش نشانی استان کرمانشاه طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین آمار مربوط به عملیات آتش سوزی با یک هزار و ۲۸۶ مورد بوده است.

وی افزود: بیشترین آتش سوزی ها در مکان های متروکه و زمین های خالی با ۲۶۳ مورد، مناطق مسکونی با ۱۸۲ مورد، وسایل نقلیه ۱۴۶ مورد، باغات و پارک ها ۱۲۳ مورد، مراکز و زباله ۱۱۵ مورد و دکه و مراکز تجاری هر کدام با ۹۵ مورد بوده است.

جهانبخشی خاطر نشان کرد: آتش سوزی ها در ۳۸۲ مورد به دلیل سهل انگاری و بی احتیاطی، ۲۲۱ مورد برق، ۹۵ مورد گاز و ۵۰ مورد نیز عمدی بوده و در ۴۱۹ مورد نیز به دلیل سایر عوامل ایجاد شده است.

مدیر عامل آتش نشانی استان کرمانشاه  در ادامه از انجام ۶۴۶ مورد عملیات حوادث توسط نیروهای این سازمان طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بیشترین حوادث امداد و نجات مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن با ۱۰۲ مورد، تصادف و سرنگونی خودرو با ۵۸ مورد، دفع مزاحمت حیوانات ۵۴ مورد و خلاص شدن افراد از شی حلقوی با ۳۰ مورد بوده است.

جهانبخشی به آمار آسيب ديدگان انسانی ناشی از حوادث و آتش سوزی طی این مدت نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۵ نفر در استان فوت کرده اند که علت فوت این افراد در ۱۲ مورد تصادف رانندگی و در ۱۰ مورد سقوط از ارتفاع بوده است.

وی همچنین تعداد مجروحین حوادث در این مدت را نیز ۲۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶۵ نفر در تصادفات رانندگی و ۲۱ نفر به دلیل حوادث گاز مصدوم شده اند.

جهانبخشی تعداد نجات یافتگان در عملیات های آتش نشانی را ۶۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین آمار مربوط به نجات یافتگان ناشی از آسانسور با ۲۵۲ نفر و خلاص شدن فرد از شی حلقوی با ۹۲ نفر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار