الجزیره امارات – تراکتورسازی ایران؛ چهار شنبه ساعت 20
به گزارش تابناک تبریز تراکتور با امیر قلعه نوعی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی قاطع 4 بر صفر مقابل الجزیره امارات برای حریفان آسیایی خط و نشان اساسی کشید ، این بار در هفته دوم این رقابت ها مقابل همین تیم در امارات باید صف بندی کند.
کد خبر: ۱۹۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 01 March 2016
به گزارش تابناک تبریز تراکتور با امیر قلعه نوعی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی قاطع 4 بر صفر مقابل الجزیره امارات برای حریفان  آسیایی خط و نشان اساسی کشید ، این بار در هفته دوم این رقابت ها مقابل همین تیم در امارات باید صف بندی کند.

امیر قلعه نوعی این بار با تراکتور می خواهد 2 سنت را بشکند.

یکی عدم موفقیت خودش در رقابت های آسیایی است که تا به حال با تیم های ایرانی در آسیا موفقیتی در خور شانش کسب نکرده و این بار با این شروع خیره کننده امیدوار است تا این روند را ادامه دهد.

اما سنت شکنی دوم را باید به عدم نتیجه گیری تراکتور در امارات دانست. تراکتور تا به امروز به عنوان میهمان مقابل تیم های اماراتی نتایج خوبی را کسب نکرده است. بااین اوصاف تراکتور با امیر دنبال سنت شکنی است.
فوتبال دوستان ایرانی منتظر هستند تا بازی غیرقابل‌تصور تراکتورسازان را در دیدار دوم هم ببینند، حالا تراکتورسازان به امارات رفتند تا بتوانند با ادامه توفان خود، زهرچشمی دیگری را  از باقی تیم‌های حاضر در گروه بگیرند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
تراکتور انشالله امروز حریف خود را له خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار