کد خبر: ۱۹۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 29 February 2016
سیدناصر حسینی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌ها، تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم، افزایش قدرت مصرف‌کنندگان و دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب است.

رئیس اتاق اصناف گچساران افزود: برگزاری نمایشگا‌‌‌ه‌های فصلی به ویژه نمایشگاه بهاره در راستای حمایت و تقویت از روند عرضه، دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز ویژه تعطیلات نوروزی با قیمت مناسب است.

حسینی با اشاره به مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه‌های بهاره یادآور شد: بازاریان و واحدهای صنفی گچساران پیش از این مصوبه‌ به خرید عمده و گسترده اقلام و کالاهای خود در راستای حضور در نمایشگاه بهاره اقدام کرده بودند که با توجه به درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان واحدهای صنفی، این نمایشگاه قبل از دریافت مصوبه در دستور کار قرار گرفته بود.

وی گفت: بر اساس تقویم نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاه تخصصی سوغات و هدایای استان‌ها نیز برای پایان سال برنامه‌ریزی شده که با نمایشگاه بهاره ادغام خواهد شد.

حسینی یادآور شد: با ادغام این دو نمایشگاه همشهریان می‌توانند در محیطی واحد نسبت به اقلام مورد نیاز خود برای ایام پایان سال و عید نوروز اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف گچساران ابراز کرد: نمایشگاه تخصصی گچساران در 150 غرفه و نمایشگاه بهاره گچساران در 250 غرفه از 17 اسفند ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های این شهرستان واقع در ضلع شرقی پایانه مسافربری برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار