مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مصدوم شدن یک شهروند قمی به دلیل بی‌توجهی به مسائل ایمنی و سقوط کابین آسانسور خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 29 February 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به‌ضرورت توجه به نکات ایمنی و رعایت آنها اظهار کرد: بی‌توجهی به بازدید از قطعات آسانسور که دارای حساسیت بالایی است سبب سقوط کابین آسانسور و مصدوم شدن یک جوان 26 ساله در خیابان هنرستان شده است.

وی عملکرد این سازمان طی دو روز گذشته را موردبررسی قرار داد و افزود: طی این مدت، 24 مورد عملیات آتش‌نشانی انجام‌ شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در تشریح جزئیات این مأموریت‌ها گفت: در این مدت پنج مورد عملیات ایمن‌سازی، پنج مورد نجات و 15 مورد اطفای حریق انجام شد.

وی با اعلام انجام پنج مورد عملیات نجات ادامه داد: سه مورد از این عملیات‌ها مربوط به محبوس شدن در آسانسور، یک مورد مربوط به انگشتربری و یک مورد مربوط به محبوس شدن داخل منزل بود.

جعفری در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: یک مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد قطع آژیر، یک مورد بریدن قفل، یک مورد رهاسازی گربه و یک مورد جلوگیری از سقوط تیر چراغ‌ برق انجام‌ شده است.

وی در خصوص عملیات حریق گفت: از 14 عملیات حریق صورت گرفته، یک مورد مربوط به منزل، یک مورد مربوط به مغازه و 11 مورد مربوط به ضایعات است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار