سرپرست فرمانداری قصرشیرین از مرگ راننده تانکر سوخت رسان به علت مسمومیت گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۸۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 29 February 2016
سرپرست فرمانداری قصرشیرین از مرگ راننده تانکر سوخت رسان به علت مسمومیت گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.

مرادعلی تاتار یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راننده تانکر به علت روشن کردن گاز پیک نیک در داخل خودرو در مرز پرویزخان قصرشیرین دچار گاز گرفتگی شد.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل این حادثه هیچ گونه مدارک شناسایی از راننده تانکر به دست نیاوردند افزود: پس از اعزام نیروهای امدادی و مرکز اورژانش فوریت های پزشکی قصرشیرین مشخص شد که هفت ساعت از زمان مرگ این راننده گذشته است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و مرکز اورژانش فوریت های پزشکی پس از انجام مراحل قانونی جسد این راننده تانکر را به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل کردند.

در یک ماه گذشته این دومین حادثه ناشی از مسمومیت گاز منوکسید کربن برای رانندگان کامیون و یا تانکرهای سوخت در مرز رسمی پرویزخان است که در نهایت منجر به مرگ آنان شد.

مرز پرویزخان قصرشیرین که بیش از 54 درصد صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را بر عهده دارد فاقد مکانی خاص برای استراحت کارگران و رانندگان شاغل در این بخش است.

روزانه به طور میانگین شاهد تردد 250 مسافر به اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان هستیم و همچنین روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و 500 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود. 

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار