مدير امور گروه هتل های شركت ايرانگردی و جهانگردی
مدیر امور گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی گفت: در 5 سال آینده، 10 هزار تخت به ظرفیت هتل‌های کشور افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 28 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، فرزاد مستوفی با اشاره به اینكه گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی دارای 64 هتل و رستوران در سراسر كشور است، اظهار كرد: گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی هموارهبهترین خدمات با امكانات را در كنار نیروهای آموزش دیدهمد نظر دارد و برای آن برنامه ریزی های زیادی انجام می دهد.

وی با بیان اینكه در حال حاضر شركت سرمایه گذاری جهانگردی و ایرانگردی دارای 4 هزار تخت اقامتی است، افزود: در برنامه بلند مدت در نظر داریم ظرف مدت 5 سال آینده تعداد تخت‌ها را به 10 هزار برسانیم.

مدیر امور گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی تصریح كرد: این شركت دارای 5 رستوران سنتی و مدرن در سراسر كشور است كه از جمله می توان به رستوران های سنتی یزد و كرمان، دو رستوران تازه تاسیس نهار خوران گرگان و عباس آباد بهشهر اشاره كرد.

مستوفی در خصوص اینكه تا چه حد در احداث هتل ها و رستوران ها به سنتی بودن و یا مدرن بودن توجه می شود، ابراز كرد: با توجه به سلیقه مردم رستوران ها احداث می شودبه طور مثال در استان یزد یك حمام سنتی تبدیل به رستورانی سنتی شده است كه دارای جاذبه های زیادی نیز هست.

وی از آغاز ساخت هتل 5 ستاره در اصفهان در سال 95 خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه های بلند مدت 5 ساله این هتل با ظرفیت 200 اتاق و 500 تخت احداث خواهد شد كه با ساخت آن ظرفیت مجموعه‌های جهانگردی و ایرانگردی در جهت جذب توریست داخلی و خارجی افزایش خوبی خواهد داشت.

مدیر امور گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی خاطرنشان كرد: یكی از برنامه های بزرگ در استان مازندران ساخت هتل 5 ستاره چلندر است كه با توجه به فضای خوبی که در حال حاضر در این مجموعه وجود دارد می تواند در صنعت گردشگری وجذب مسافران زیادی كه به مازندران سفر می كنند نقش بزرگی را ایفا كند.

مستوفی یادآور شد: در حال حاضر مجموعه گردشگری چلندر كه دارای فضای بسیار است و با امكاناتی كه دارد مشغول ارائه خدمات است اما تغییرات مدیریتی این مجموعه تا پایان اسفندماه انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای ساخت هتل 5 ستاره در این منطقه نیازمند 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری هستیم كه امیدواریم به زودی محقق شود.

وی افزود: فضا و طرح این هتل آماده است و ما به دنبال سرمایه گذار مطمئن برای احداث هتل 5 ستاره در مجموعه گردشگری و ایرانگردی چلندر هستیم.

مدیر امور گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی با تاكید بر آموزش كاركنان هتل های مجموعه اظهار كرد: در جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران یكی از اصلی ترین اولویت های ما آموزش است كه در این راستا هفته گذشته كارگاه آموزشی توسط آموزش یاران هتل داری از لوزان سوییس در اصفهان برگزار شد.

مستوفی بیان كرد: در حال حاضر حتیبرای نیروهای خدماتی نیز از افراد زیر دیپلم استفاده نخواهیم كرد و در امر هتل داری نیز نیروهایی استخدام خواهند شد كه تحصیلات مرتبط با هتلداری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر هزار نفر در مجموعه 64 هتل و رستوراناشتغال زایی شده است و به طور قطع و یقین با افزایش هتل ها و تخت ها در سراسر كشور برای تعداد قابل توجهی اشتغال زایی صورت می‌گیرد.

مدیر امور گروه هتل های شركت ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینكه زیر ساخت‌های گردشگری در كشور هزینه بردار است، ابراز كرد: با توجه به نهایی شدن برجام و رفع تحریم ها، گردشگران زیادی به كشور خواهند آمد كه باید زیرساخت‌ها آماده باشد و در این خصوص اگر سرمایه گذاری مناسب باشد طرح‌ها در كوتاه ترین زمان اجرایی خواهد شد.

مستوفی با بیان اینكه سال گذشته حدود 4 میلیون گردشگر وارد كشور شدند،تصریح كرد: طبق برنامهچشم انداز 1404 باید تعداد گردشگران كشور به 20 میلیون برسد و در این خصوص نیازمند برنامه ریزی مناسب هستیم.

وی با تاكید بر اینكه صنعت گردشگری باید جایگزین صنعت صادرات و فروش نفت شود، بیان كرد: در مجموعههتل های ایرانگردی و جهانگردی كشور به فراخور استانی كه هستند صنایع دستی هر استان نیز در معرض نمایش در خواهد آمد تا گردشگران از صنایع دستی و هنرهای بومی هر استان نیز بهره مند شوند.

مستوفی در پایاناز اجرای مجموعه بزرگ گردشگری در سرخرود فریدونكنار خبر داد و گفت: طرح این مجموعه بزرگ كه شامل هتل،واحدهای تجاری و مسكونی است آماده است و در آینده این نزدیك این طرح در زمینی به مساحت 10 هكتار كه از قبل خریداری شده است اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار