رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: دوره پیشرفته بدنسازی ورزشی با تدریس مربی صرب در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 27 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید علیرضا طباطبایی اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های هیئت هندبال استان قم، دوره پیشرفته بدنسازی ورزشی به صورت فشرده و ۳ روزه در قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: نناد نیارادی مربی بدنساز صرب تیم‌های ملی هندبال برای تدریس این دوره آموزشی به قم سفر می‌کند و جدید‌ترین متدهای روز بدنسازی ورزشی را برای علاقمندان تشرح می‌کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: این دوره پیشرفته از روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان قم آغاز به کار می‌کند و روز جمعه ۱۴ اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

طباطبایی بیان داشت: این دوره آموزشی در فاصله ۲ هفته پس از برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته دروازه بانی هندبال در قم برگزار می‌شود و حاکی از تلاش هیئت هندبال استان قم برای افزایش سطح کیفی و علمی دانش مربیان قمی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: تیم هندبال نوجوانان پسر استان قم امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور راهی یزد می‌شود و مسابقات خود را به صورت گروهی در این شهر انجام می‌دهد.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: این تیم در مسابقات منطقه‌ای به میزبانی قزوین موفق به کسب قهرمانی شد و تیم‌های صعود کننده از مناطق مختلف کشور در یزد برای تعیین تیم‌های بر‌تر این رده سنی کشور با هم روبرو می‌شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار