نماینده مردم ساری در مجلس
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین گروه‌های سیاسی استان، گفت: حمایت از مدیریت شهری ساری سبب توسعه مرکز مازندران می‌شود.
کد خبر: ۱۸۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 25 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید رمضان شجاعی با اشاره به استعفای ناگهانی مهدی عبوری شهردار مرکز استان اظهار داشت: باید برای توسعه مرکز استان باید از این شهردار پرتلاش حمایت شود و فریاد تفرقه و دورنگی در بین مدیران شهری و استانی صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم و از ادامه رقابت در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بازماندم، افزود: بنده به عنوان سرباز نظام در هر سنگری آمادگی خدمت دارم و صرفا حضور در نمایندگی مجلس را خدمت به آحاد جامعه تلقی نمی‌کنم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی باقیمانده تا فعالیت دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای توسعه و آبادانی مرکز استان تلاش خواهم کرد، تصریح کرد: از مردم مرکز استان می‌خواهم تا به نامزدهایی که دارای تجربه عالی در حوزه خدمت به شهر ساری هستند، مردم رای دهند.

شجاعی بیان کرد: ساری در مدار توسعه و آبادانی بوده و باید همه مسئولان استان در جهت رفع عقب ماندگی‌های مرکز مازندران تلاش کنند.

رمضان شجاعی که دارای سوابقی چون مدیرکلی صدا و سیمای مازندران، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما بوده به دلیل عدم احراز صلاحیت در دوره دهم مجلس شورای اسلامی از ادامه رقابت در انتخابات بازماند.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار