اتفاقات آذرماهی 93؛
تابناک: در همین راستا مسئولان شهرداری و متروی اصفهان بازدیدی را برای اصحاب رسانه اصفهان تدارک دیدند و ضمن این بازدید بود که ناگهان آب به کف تونل نفوذ کرد.
کد خبر: ۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 05 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، آبگرفتگی تونل متروی اصفهان در ایستگاه سی و سه پل اصفهان تا سفر احمدی نژاد به اصفهان آذرماه سال گذشته در رسانه های نصف جهان خبر ساز شد.

آبگرفتگی تونل متروی اصفهان، که مدت ها در برخی رسانه های اصفهان مورد بررسی و نقد قرار گرفته بود، واکنش مدیریت شهری اصفهان را در پی داشت.

در همین راستا مسئولان شهرداری و متروی اصفهان بازدیدی را برای اصحاب رسانه اصفهان تدارک دیدند و ضمن این بازدید بود که ناگهان آب به کف تونل نفوذ کرد و خبرنگاران که شاهد این واقعه بودند، انتقاداتی را به موضع شهرداری در قبال این مسئله وارد دانستند.

خبرنگاران که شاهد عینی این ماجرا بودند، آن را البته در برخی رسانه منعکس کردند که حتی بعد از این انعکاس نیز شهرداری اصفهان به شدت این مسئله را تکذیب کرد و نفوذ آب به تونل مترو را امری عادی دانست.

همچنین در این ماه که با افزایش سرما و به تبع آن اینورژن در اصفهان روبرو بودیم، سوخت مازوت از چرخه صنایع استان اصفهان حذف شد و از گاز برای سوخت رسانی به صنایع استان استفاده شد.

نیز در آذرماه سال گذشته بود که طی یک قرارداد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان متعهد شد که بازسازی فاز نخست و تکمیل فاز دوم ورزشگاه را بر عهده بگیرد و زیرساخت‌های اولیه را انجام دهد.

آذرماه سال 93 با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور، مراسم کلنگ‌زنی هتل ۵ ستاره آتشگاه اصفهان برگزار شد.

فیلم "شیار 143 " که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران به ویژه در ژانر دفاع مقدس بود بعد از مدتها با حضور کارگردان این فیلم در اصفهان اکران شد.

شهردار اصفهان گفت: در بودجه امسال شهرداری اصفهان ۵ میلیارد تومان بودجه برای ایجاد سازمان گردشگری اصفهان پیش‌بینی شده و در صورت رفع مشکلات ساختاری فعالیت آن آغاز می‌شود.

در این ماه بود که سید مرتضی سقائیان‌ نژاد شهردار اصفهان از تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این سازمان از پیشنهادات شهرداری اصفهان به شورا بود که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و در بودجه امسال 5 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده که در صورت رفع مشکلات ساختاری، این سازمان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

مبارزه با دریافت رشوه در ادارات دولتی و به ویژه بخش های خدماتی مانند شهرداری ها همواره از دغدغه های دولتمردان بوده است که در همین راستا در نهمین ماه سال گذشته، با تصویب طرح بازنگری تفصیلی شهر اصفهان و ابلاغ آن به شهرداری اصفهان با هر گونه دلال‌بازی، رشوه‌گری و واسطه‌گری به شدت برخورد شد.

پایان این ماه هم با سفر محمود احمدی نژاد به استان اصفهان و شهرستان نطنز برای شرکت در عزاداری مردم به مناسبت رحلت حضرت رسول (ص) رقم خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار