مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از مهار آتش سوزی یک باب مغازه مهرسازی در خیابان مطهری این شهر در کمتر از 15 دقیقه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 25 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدعباس میرشمسی اظهار کرد: ساعت 12:24 دیروز با تماس شهروندان با سامانه 125 آتش سوزی در مغاره مهرسازی در خیابان شهید مطهری یزد به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش شد و بلافاصله یک دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاه شمار یک اعزام شد و پس از یک دقیقه به محل آتش سوزی رسید.

وی افزود: با توجه به وجود مشتقات نفتی و محرق در مغازه مهرسازی، از ایستگاههای آتش نشانی شماره سه، پنج و هشت هرکدام دستگاه خودرو کمکی به محل آتش سوزی اعزام شد و ماموران با استفاده از دستگاه تنفسی حریق نسبت به مهار کامل حریق در مدت کمتر از 15 دقیقه اقدام کردند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه محل آتش سوزی در فاصله 20 متری تقاطع فرهنگیان یزد محل پرترددی واقع شده بود برای دقایق کوتاهی عبور و مرور وسایط نقلیه در این منطقه متوقف شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: این آتش سوزی هیچگونه صدمه جانی نداشت و پس از بررسی دقیق علت وقوع حادثه، میزان خسارت های وارده و دلیل این آتش سوزی اعلام خواهد شد.
شهر یزد با حدود 99 کیلومتر مربع محدوده 9 ایستگاه آتش نشانی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار