کد خبر: ۱۸۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله مردم ولایی و عاشق اهل بیت (ع) ایران اسلامی و تمام شیعیان و دوستداران اهل بیت رسول الله (ص) در ایام فاطمیه مراسم‌های عزاداری در سوگ دخت مکرم نبی گرامی اسلام (س) برگزار می‌کنند.

وی افزود: در استان البرز نیز تبلیغات اسلامی تمهیدات ویژه‌ای با هدف معرفی شخصیت والای حضرت زهرا (س) در این ایام در دستور کار دارد.

مسعودی گفت: محور اصلی برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه، کار فرهنگی برای شناخت بهتر نسل جوان از حضرت فاطمه زهرا (س) و مکتب غنی شیعه است.

وی بیان داشت: در این راستا یک دوره مسابقات گسترده کتابخوانی با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: کتاب‌ها و جزواتی از زندگی و شخصیت گرامی دخت مکرم رسول‌ الله (ص) تهیه و به همراه سوالات و پاسخنامه در تمام اماکن مذهبی، مساجد، حسینه‌ها، اماکن متبرکه، امامزاده‌های استان و هیئت‌های مذهبی توزیع شده و می‌شود.

مسعودی گفت: پس از بررسی پاسخنامه‌ها به نفرات برتر جوایزی در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اهدا خواهد شد.

وی بیان داشت: هدف از اجرای این برنامه، ترویج فرهنگ غنی مکتب رهایی بخش شیعه و معرفی صحیح شخصیت حضرت زهرا (س) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین به برگزاری مراسم‌های عزاداری و سوگواری در بیش از 3600 مسجد، حسینه‌، هیئت‌های مذهبی و اماکن متبرکه استان خبر داد و گفت: برای اکثر اماکن مذهبی مبلغ اعزام شده است.

مسعودی گفت: همچنین طرح برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در استان البرز تدوین شده و این مراسم در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مراسم مرکزی اجتماع فاطمیون استان البرز در شهرستان کرج برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار