فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر از برخورد با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۸۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان با اشاره بههمراهیو همكاری كاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار كرد: با همكاری همه كاندیداها، تخلفات كنترل شده است و در مسیر قانون قرار می گیرند.

وی افزود: طرفدارانبرخی از كاندیداها در نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی دچار تخلفاتی شدند كه توسط تیم امحاو بازرسی فرمانداری جمع آوری و در حال حاضر مشكل خاصی از این نظر وجود ندارد.

فرماندار نوشهر تصریح كرد: برخی از طرفداران كاندیداها كه دچار تخلفاتی شدند نیز با تذكر و صحبت توجیه شدند.

شادمان خاطر نشان كرد: دركل حوزه نوشهر چالوس و كلاردشت مشكل خاصی وجود ندارد و اگر هم صورت گیرد برخورد خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی برخورد با تخلفات تبلیغاتیتاكید كرد: همه كاندیداها با تذكراتی كه داده می شود رویكرد خود را در نوع تبلیغات به گونه ای تغییر می دهند تا به منافع عمومیصدمه ای نزنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان نوشهر اضافه كرد: یكی از طرفداران كاندیداها به مسئولین امحا فرمانداری توهین كرد كه بلافاصله به دستگاه قضا معرفی شد.

شادمان افزود: در حال حاضر 15 نفر در حوزه انتخابیه نوشهر كه شامل چالوس و كلاردشت مشغول فعالیت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی متذكر شد: از همه كاندیداها و هواخواهان آنها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقاضامندیم تا رعایت قوانین را داشته باشند و بر علیه هیچ كاندیدایی در جلسات و تبلیغات خود اقدام نكنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار