مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:
قشلاقی آموزش نانوایان را یکی از مسائل مهم ارتقای کیفیت نان عنوان کرد و گفت: در کنار بازرسی و نظارت، آموزش مستمر نانوایان استان با همکاری دستگاه های مسوول، سازمان فنی و حرفه ای و حوزه بهداشت ضروری است.
کد خبر: ۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 31 January 2015
' رضا قشلاقی' با بیان اینکه نظارت بر این دو مساله و دیگر تخلفات در این صنف تشدید شده است، افزود: هم اکنون بیشترین تخلفات صنفی در استان مربوط به واحدهای نانوایی بوده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص از ابتدای امسال تا پایان دیماه نانوایان متخلف به پرداخت شش میلیارد و 722 میلیون و 640 هزارو 341 ریال جزای نقدی در استان محکوم شده اند.

وی با یادآوری این که بدنبال افزایش قیمت نان، نظارت بر واحدهای نانوایی نیز تشدید شده است، بیان کرد: واحدهای نانوایی بایستی بر اساس مقررات اعلام شده نان را به صورت کیفی و کاملا بهداشتی در اختیار شهروندان قرار دهند.

قشلاقی آموزش نانوایان را یکی از مسائل مهم ارتقای کیفیت نان عنوان کرد و گفت: در کنار بازرسی و نظارت، آموزش مستمر نانوایان استان با همکاری دستگاه های مسوول، سازمان فنی و حرفه ای و حوزه بهداشت ضروری است. 

هم اکنون سه هزار و 700 واحد نانوایی در استان گیلان وجود دارد، که از این تعداد دو هزار و 392 واحد تولید نان بربری، 700 واحد تولید نان لواش، 233 واحد تولید سنگک، 73 واحد با تولید نان حجیم و بقیه را از سایر نان ها می باشد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از کشف بیش از 218 کیلوگرم انواع مواد پروتئینی فاسد و از تاریخ گذشته در رشت خبر داد و افزود: این مواد پروتئینی فاسد در محل از سوی تیم بازرسی متشکل از دامپزشکی، مجمع امور صنفی و نماینده تعزیرات حکومتی معدوم شد. 

وی اضافه کرد: با کشف این مقدار انواع مواد پروتئینی از قبیل گوشت چرخ کرده و مرغ تاریخ مصرف گذشته که به علت فساد ارگانولپتیکی غیر قابل مصرف بودند، متخلف و یا متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات استان معرفی شدند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین با اشاره به تشدید نظارت ها و کشف 123 هزار و 361 قلم انواع کالای قاچاق در بندرانزلی گفت: انواع ریش تراش ، چسب ، مسواک ، دستگاه خشبو کننده ، بوگیر ، نخ دندان و لوازم بهداشتی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در این شهرستان بودند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پرونده متخلفان در تعزیرات استان در حال رسیدگی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار