با به نیمه رسیدن ماراتن تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، رقابت بر سرنوع تبلیغات و هزینه های سنگین برخی نامزدها برای کسب آرای مردم به گونه ای است که عرصه تبلیغات را به دو قطب دار و ندار تقسیم کرده است .
کد خبر: ۱۸۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 21 February 2016

به گزارش  تابناک مازندران، در حال حاضر میدان داری در فضای تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با نامزدهای دارا و متمکن است ، نامزدهایی که شام دهی چند صد و گاهی چند هزار نفریشان هوش از سر مردم عادی می پراند.


توزیع تراکت ها و پوسترهای تبلیغاتی رنگارنگ بر روی کاغذهای با کیفیت بالا ، دعوت از ورزشکاران و سیاسیون سرشناس و گاهی ارائه شارژ تلفن همراه به مردم ، شگرد دیگر پولدارهای این عرصه رقابتی است .


به کار گرفتن جمعی از جوانان و نوجوانان به عنوان سیاهی لشگر در جلوی ستادهای تبلیغاتی نیز نشانگر دیگری است که داراها را از ندارها مشخص می کند.


نصب تلویزیون های بزرگ خانگی در جلوی ستاد و پخش موسیقی خوانندگان مورد علاقه جوانان نیز علاوه بر دارها ، داشته های نامزدهای میانه ای است که در حد فاصل دو گروه دارا و ندار سرگرم تبلیغات هستند.


بعضی از نامزدهای مجلس هم در حوزه های انتخابیه مختلف مازندران تاکنون ستادی بر پا نکرده اند و علت آن را هم نداشتن بودجه می دانند.


برخی از این افراد که انگیزه معرفی بیشتری برای حداقل معرفی نیم بند خود به مردم را دارند به شیوه هایی چون سرک کشیدن به مساجد و حضور در نماز جماعت ، اجتماع عمومی مردم و حتی پارک ها به بهانه ورزش صبحگاهی روی آروده اند.


در مازندران 158 نامزد تا ظهر یکشنبه دوم اسفند در گردونه تبلیغات انتخاباتی باقی مانده اند تا برای دستیابی به 12 کرسی استان در مجلس شورای اسلامی رقابت کنند.


مازندران 9 حوزه انتخابیه دارد و بیش از دو میلیون و 235 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هفتم اسفند سرنوشت کرسی های استان در مجلس را مشخص می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار