توزیع تراکت ها و پوسترهای تبلیغاتی رنگارنگ بر روی کاغذهای با کیفیت بالا ، دعوت از ورزشکاران و سیاسیون سرشناس و گاهی ارائه شارژ تلفن همراه به مردم ، شگرد دیگر پولدارهای این عرصه رقابتی است .
به کار گرفتن جمعی از جوانان و نوجوانان به عنوان سیاهی لشگر در جلوی ستادهای تبلیغاتی نیز نشانگر دیگری است که داراها را از ندارها مشخص می کند.
نصب تلویزیون های بزرگ خانگی در جلوی ستاد و پخش موسیقی خوانندگان مورد علاقه جوانان نیز علاوه بر دارها ، داشته های نامزدهای میانه ای است که در حد فاصل دو گروه دارا و ندار سرگرم تبلیغات هستند.
بعضی از نامزدهای مجلس هم در حوزه های انتخابیه مختلف مازندران تاکنون ستادی بر پا نکرده اند و علت آن را هم نداشتن بودجه می دانند.
برخی از این افراد که انگیزه معرفی بیشتری برای حداقل معرفی نیم بند خود به مردم را دارند به شیوه هایی چون سرک کشیدن به مساجد و حضور در نماز جماعت ، اجتماع عمومی مردم و حتی پارک ها به بهانه ورزش صبحگاهی روی آروده اند.
در مازندران 158 نامزد تا ظهر یکشنبه دوم اسفند در گردونه تبلیغات انتخاباتی باقی مانده اند تا برای دستیابی به 12 کرسی استان در مجلس شورای اسلامی رقابت کنند.
مازندران 9 حوزه انتخابیه دارد و بیش از دو میلیون و 235 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هفتم اسفند سرنوشت کرسی های استان در مجلس را مشخص می کنند.