کد خبر: ۱۸۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) 60 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان شکری ظهر امروزر در همایش یاوران حسینی که در فردیس برگزار شد اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در ساخت پروژه‌های ستاد عتبات عالیات بسیار چشمگیر است و توانسته جایگاه بسبار خوبی را در بین مردم داشته باشد.

وی با اعلام این که هم اکنون پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: مردم برای ساخت و بازسازی عتبات عالیات کمک‌های بسیار خوبی را کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالبات در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش یاوران حسینی در فردیس اظهار داشت: انتقال اهداف و پیام امام حسین (ع) و یارانش یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی تأکید کرد: البته در این همایش‌ها زمینه‌های بیشتر مشارکت مردم برای بازسازی عتبات عالیات فراهم می‌شود و نقش تأثیرگذاری در کمک‌های مردمی دارد.

شکری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ساخت ضریح حبیب بن مظاهر نیز به ستاد البرز واگذار شده است، خاطرنشان کرد: ساخت این ضریح نیز یکی از افتخارات استان البرز محسوب میشود و می تواند پیامدهای فرهنگی بسیا خوبی را برای مردم در این استان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های بسیاری از اماکن مقدس عراق تخریب شده است،ادامه داد: تمامی این بخش‌ها نیازمند بازسازی است لذا نذورات و مشارکت‌های مردمی در امر بازسازی این امامن بسیار تأثیرگذار است که در طرح یاوران حسینی بخشی از این هزینه‌ها جمع‌آوری می‌شود.

علی شهبازی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس نیز در ادامه این همایش اعلام کرد: در سال جاری از محل کمک‌های مردم در فردیس حدود یک میلیارد ریال به منظور بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

به گفته وی سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون ریال نذورات مردمی فردیس برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار