کد خبر: ۱۸۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمود دادگو ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم در کرج توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است افزود: با توجه به رشد جمعیت در این کلانشهر و نیاز مردم به حمل و نقل لذا یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه این ناوگان است.

وی ادامه داد: البته باید با توجه به شرایط، هر چه سریع‌تر متروی کرج را نیز راه‌اندازی کرده تا بتوانیم بخش عمده‌ای از نیازهای مردم در این حوزه را مرتفع کنیم.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: باید موانع موجود بر سر راه مترو برداشته شود و این مهم هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

دادگو با بیان اینکه با ایجاد و راه‌اندازی مترو می‌توانیم بخش عمده‌ای از معضلات ترافیک را در کلانشهر کرج حل کرده و مردم را از این مشکل نجات دهیم، ادامه داد: البته راه‌اندازی مترو نیز سهم مهمی در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی دارد و می‌تواند در کاهش آلودگی هوا نیز تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پروژه همه دستگاه‌ها و مسئولان باید با هم تعامل بیشتر داشته باشند و مسیر بهره‌برداری این پروژه را محقق سازند.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات عمرانی و خدماتی در کلانشهر کرج تأکید کرد و بیان داشت: تلاش همه مسئولان باید بر این باشد که کرج را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر پیش ببریم.

دادگو خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و بررسی نیازهای مناطق از جمله مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم برای توسعه و آبادانی شهر انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار