کد خبر: ۱۸۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

15 پروژه توسعه راه و آسفالت روز یکشنبه با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، درآیین گشایش این پروژه ها که معاون استاندارالبرز حضور داشت، افشین پیرنون مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: بخشی از این پروژه ها در قالب 103 کیلومتر راه و با اعتباری بالغ بر790 میلیارد ریال اجرا شده است .

وی از توسعه و آسفالت 24 کیلومتر باند شمالی بزرگراه تهران - کرج - قزوین در محدوده ورودی استان البرز تا عوارضی مهرشهر کرج به عنوان بخشی از این پروژه نام برد و افزود: آسفالت 30کیلومتر آسفالت از باند شمالی بزرگراه ماهدشت - اشتهارد از دیگر پروژه های اجرایی است.

مدیر ساخت و توسعه راه های البرز اظهار داشت: همچنین روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز در آزاد راه کرج - قزوین به مسافت30 کیلومتر اجرا شد.

پیرنون گفت: بهسازی 15 از محور کرج - چالوس در محدوده منطقه دیزین ، روکش آسفالت حدفاصل جاده قدیم تا بزرگراه در شهرستان ساوجبلاغ ، تکمیل گالری خرگوش دره از نقاط حادثه خیز جاده کرج - چالوس به طول یک هزارو 600 متر، اجرای یک قسمت از باند سبقت پیچ های آدران و خوزنکلا در قالب رفع نقطه حادثه خیز از دو خط به سه خط به مسافت یک هزارو 400 متر از دیگر پروژه ها گشایشی در البرز است.

پیرونون گفت: برای سال آینده توسعه و ایمن سازی آزاد راه کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: طرح بهسازی 21 کیلومتر از محور دیزین به شمشک از برنامه های در دست اقدام است که 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: فاز نخست این طرح با 100 میلیبارد ریال سال آینده شروع می شود.

همچنین ساخت یک تقاطع غیر همسطح در محل اتصال قطعه سه مسیر اشتهارد، نجم آباد و نظرآباد استان البرز از دیگر برنامه سال 95 اداره کل راه وشهرسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار