کد خبر: ۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 04 April 2015
رییس اتاق بازرگانی البرز از دیدار نوروزی فعالان اقتصادی استان خبرداد.
حسین طوسی به ایسنا گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدیران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان دوشنبه،17 فرودین ماه در محل اتاق بازرگانی استان گرد هم می‌آیند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید شرایط تعامل هرچه بیشتر تعامل فعالان اقتصادی بخش خصوصی با دولتی فراهم شود.
طوسی افزود: بدون شک با تعامل بیشتر این دو بخش چرخ اقتصاد استان با سرعت بیشتری حرکت می‌کند و توسعه اقتصادی در زمان کوتاهتری تحقق می‌یابد.
وی ادامه داد: بخش خصوصی پتانسیل‌ها و امکانات مناسبی برای اجرای طرح‌های اقتصادی خرد و کلان دارد و درزمینه اشتغالزایی و تولید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد .
رییس اتاق بازرگانی استان البرز ابراز کرد: بدون شک با حمایت از بخش خصوصی پله‌های توسعه اقتصادی و خودکفایی در این زمینه با سرعت بیشتری طی می‌شود .
طوسی یادآورشد: درتمامی جوامع پیشرفته و کشورهایی که اقتصاد آنها در جهان حرفی برای گفتن دارد، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی این بخش جایگاه و اعتبار ویژه‌ای داشته و از سوی دولت حمایت می‌شوند.
این مسئول در پایان گفت: امید است با برداشتن بسیاری از تحریم‌ها و تعامل بهتر دو بخش دولتی و خصوص شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی اقتصادی استان وپس ازآن کشور باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار