کد خبر: ۱۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 04 April 2015
مدیرکل تبلیغات استان البرز با بیان اینکه جشنواره پورتال مساجد در فروردین ماه برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره از ۱۰ مسجد نمونه فعال در سطح استان تقدیر می‌شود.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عباس مسعودی به تسنیم گفت: در نظر داریم برنامه‌های سال جدید را به صورت دقیق تدوین کنیم و در یک نشست خبری به اطلاع مردم و سایر مدیران استانی برسانیم.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت جدید اداره‌کل تبلیغات استان البرز در سال جدید در دستور کار است و به زودی عملی می‌شود، افزود: راه‌اندازی سایت سایر ادارات تابعه شهرستان‌های استان البرز نیز از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات البرز در فروردین ماه امسال است.
مدیرکل تبلیغات البرز خاطرنشان کرد: جشنواره پورتال مساجد در فروردین ماه امسال برگزار می‌شود که در این جشنواره از 10 مسجد نمونه فعال در سطح استان تقدیر به عمل ‌می‌آید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با تاکید بر اینکه امکانات خاصی برای مساجد برتر این جشنواره در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره به صورت کشوری در تمام استان‌ها از جمله البرز نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مساجدی که در پورتال ملی مساجد ثبت نام می‌کنند در این جشنواره حاضر می‌شوند، گفت: مساجد برتر با توجه به میزان بهره‌وری ، تعداد اخبار، مقالات، بروز شدن سایت و فعالیت‌های جنبی پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران معرفی و تقدیر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن فعالیت مساجد سطح استان به 10 مسجد برتر در این حوزه هدایایی اعطا می‌شود، اظهار داشت: تاکنون بیش از 200 مسجد در این پورتال ثبت‌نام‌ کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار