نمایندگی آسیا تک در همدان از کار خدماتی فقط یک چیز را می‌داند و آن اینکه با مشترک قرارداد یک طرفه تنظیم و سپس دیگر پاسخگوی هیچ‌کدام از اشکالات، قطعی و عدم ارائه خدمات مناسب طبق قرارداد و .... نیست.
کد خبر: ۱۸۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 20 February 2016

نمایندگی آسیا تک در همدان از کار خدماتی فقط یک چیز را می‌داند و آن اینکه با مشترک قرارداد یک طرفه تنظیم و سپس دیگر پاسخگوی هیچ‌کدام از اشکالات، قطعی و عدم ارائه خدمات مناسب طبق قرارداد و .... نیست.

به گزارش تابناک همدان؛ فضای اینترنت یکی از ابزارهای بسیار مهم ارتباطی و انجام کارها در زندگی امروز است که حجم قابل‌توجهی از امور افراد در اینترنت پیگیری می‌شود.

با گسترش اینترنت خدمات مختلف ماشینی و اتوماسیون در این فضا ارائه می‌شود و دولت نیز در جمهوری اسلامی بنا را بر گسترش فضای الکترونیک گذاشته و در دنیا مدرن نمی‌توان به‌هیچ‌عنوان از اینترنت دور ماند.

در چند سال اخیر مشاغل مختلفی در فضای اینترنت تمام امور خود را سامان داده و پیگیری می‌کنند و هرکسی به فراخور نیز از فضای اینترنت و موتورهای جستجوگر استفاده می‌کند و طیف وسیعی از نیازهای بشر در این فضا قابل‌پیگیری و پاسخگویی است.

دولت در راستای ایجاد رقابت برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان تلاش کرده که ارائه خدمات اینترنتی را به شرکت‌های مختلف بخش خصوصی واگذار کند و این شرکت‌ها نیز هرکدام هرروز یک طرح و خدمت نوین را به مشتریان خود عرضه می‌کنند تا بتوانند علاوه بر حفظ مشترکان خود بلکه مشتریان جدیدی هم به لیست مشترکان اضافه کنند.

یکی از شرکت‌های ارائه کنند خدمات اینترنتی آسیا تک است که نمایندگی آن در همدان نیز فعال است، نمایندگی این شرکت در وهله نخست و هنگام عقد قرارداد مانند هر شخصی که دنبال درآمدزایی از مشترکان خیلی استقبال خوبی می‌کند، اما بعد از مدت کوتاهی که از عقد قرارداد گذشت به بهانه‌های مختلف سعی در عدم ارائه خدمات در قبال هزینه‌ای که گرفته سرباز می‌زند.

نمایندگی این شرکت در همدان علاوه بر کم‌فروشی، قطعی‌های بی‌مورد و بدون هماهنگی با مشترکان را هم در دستور کار قرار داده و به بهانه‌های فنی و غیر فنی سعی در شانه خالی کردن دربار مسئولیت ارائه خدمات دارد.

در این میان وقتی برای پیگیری موضوع قطعی‌ها و عدم ارائه مناسب خدمات طبق قرارداد و هزینه پرداخت‌شده تلفنی و یا با مراجعه حضوری با بهانه‌ای دیگر و وعده آینده مشترک را از سرباز می‌کنند.

آیا این نوع از برخورد با مشتریانی که در قبال دریافت خدمتی هزینه پرداخت کردند بر اساس قانون، شرع مقدس و عرف جامعه مناسب است؟

آیا با آمدن فناوری و اینترنت کاسبان و ارائه‌کنندگان خدمات اینترنتی نیاکان خود را فراموش کردند که چگونه با پاک دستی درآمد کسب می‌کردند؟ مگر قانون نمی‌گوید که حق با مشتری است و اصول بازرگانی و کاری ایجاب می‌کند که شرکت آسیا تک به مشتریان خود احترام بگذارد؟

چرا منشی این شرکت که برای پاسخگویی تلفنی استخدام‌شده با هتک حرمت به مشتریان خود با شنیدن صدای آنها گوشی را قطع کرده و دیگر به‌هیچ‌عنوان به این مشتریان که نمی‌خواهند زیر بار بهانه‌های واهی این نمایندگی بروند و از عملکرد آنها ناراضی هستند خدمات ارائه نکند؟

در مراجعه حضوری نیز باز این خانم منشی و نمایندگی آسیا تک در همدان با توهین به مشتریان پاسخ درخور و مناسبی به آنان نمی‌دهد.

مشتریان برای پیگیری کار با سامانه تلفن گویای این شرکت در تهران تماس می‌گیرد و این سامانه نیز پاسخگو نیست!

راستی وقتی یک مشکلی بین نمایندگی شرکت ارائه‌کننده خدمات اینترنتی با مشتری به وجود آمد، مشترکی که حقی از او ضایع‌شده و خسارت‌دیده و متحمل زیان‌های مالی به خاطر کاری که از طریق اینترنت انجام می‌داده چه کسی، ارگانی و یا نهادی برای رسیدگی به مشکل و یا احقاق حق وجود دارد؟

متأسفانه با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده به نتیجه رسیدیم که قانون در این حوزه کامل نبوده و یا اگر هم کامل است شهروندان دراین‌باره اطلاعاتی ندارند و همین باعث سوءاستفاده نمایندگی آسیا تک از مشترکان شده است.

برخی می‌گویند از طریق استانداری باید پیگیری کرد و بعضی نیز پیگیری از مسیر تعزیرات حکومتی را توصیه می‌کنند، ولی نهاد مشخصی برای رسیدگی به این مشکلات وجود ندارد، البته یک سامانه تلفن گویا به شماره ۱۹۵ در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد که می‌توان با آن تماس گرفت و شکایت را تنظیم نمود؛ اما مشکل اینجاست که این سامانه و مرکز درواقع یک مرکز رسیدگی دعاوی حقوقی است که باید مراحل قانونی را مانند دادگاه طی کند که مدت‌زمان ۲۰ تا یک ماهه نیاز دارد.

حال سؤال این است که در همدان از چه مسیری و با توسل به کدام ابزار قانونی می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلاتی که نمایندگی آسیا تک ایجاد کرده را رسیدگی و رفع کرد؟

مشترکان متعددی در تماس با تابناک همدان خواهان رسیدگی این موضوع شدند و امیدواریم که شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنتی بیشتر به تعهدات خود پایبند باشند چراکه ما اهالی رسانه از قطعی‌های مکرر و بی‌مورد، پهنای باند پایین و ضعیف کمتر از عقد قرارداد را هرروز تجربه می‌کنیم.

یکی از مشتریان مدعی است که شرکت آسیا تک بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی اینترنت را قطع کرده و قرار بوده ظرف ۲ ساعت دوباره متصل شوند اما باگذشت ۴۸ ساعت هیچ اتصالی انجام نشده است و این مشتری برای تخلیه خط تلفن اقدام نموده که متأسفانه باگذشت ۷۲ ساعت این موضوع هم‌روی زمین‌مانده است.

این شهروند همدانی می‌گوید خسارت زیادی را متحمل شده چراکه چند پروژه کاری را ازدست‌داده و شرکت آسیا تک بیش از ۱۰ میلیون تومان به او زیان رسانده است.

شهروندی دیگری می‌گوید که متأسفانه شخصی که نمایندگی آسیا تک در همدان را دارد خود بالای سرکار نیست و دو خانم منشی را گذاشته که آنها نیز مشتری مداری را نمی‌دانند و با تمام بی‌ادبی و با مشترکان خود برخورد می‌کنند.

این شهروند ادامه می‌دهد من یک فرد عادی هستم و دستم به‌جایی نمی‌رسد تا بتوانم اعاده حیثیت بکنم و امیدوارم این گزارش درد من و دیگر مشترکان را به گوش مسئولان برساند و بتوانم از حقوق خود دفاع کنم.

این بخشی از گلایه‌های شهروندان از خدمات‌دهی نمایندگی شرکت اینترنتی آسیا تک وچند شرکت خدمات ده در بستر اینترنت در همدان است که امید می رود نمایندگی آسیا تک به گلایه‌ها و نارضایتی مشترکان خودپاسخ دهد چراکه با گسترش نارضایتی‌ها، این شرکت در همدان متضرر می‌شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
ما که استفاده میکنیم راضی هستیم نه قطعی داره نه کندی سرعت تازه برخورد خوبی هم دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
والا من هم با نظر دوست عزیزی که نظرش در بالا منتشر شده موافق هستم .اولا سرعتش که خوبه بعد هم بهترین پشتیبانی رو خدایی توی همدان داره از برخورد کارمنداشون هم خیلی راضی هستیم در کمال ادب و احترام هست تازه یک بار هم که بخاطر بهینه سازی شبکه سیستمشون قطع شد از طریق پیامک اطلاع رسانی کردند و خدایی سر موقع هم وصل شد . حالا این شهروندان ناراضی چطور با تابناک تماس گرفتند قابل تامل هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
من اصلاراضي نيستم
مهدی
|
Netherlands
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
شکر خدا من از این شرکت ندارم ... منم زیاد شنیدم ک درست برخورد نمیکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام
من 2 ساله که از اسیا تک سرویس دارم علاوه بر سرویس از برخورد خوب وپشتیبانی همدان و تهران راضی هستم و همیشه در تمامی ساعات پاسخگو هستند و پیگیر کار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام
من هم مثل بقیه دوستانم که ابراز رضایت کردند کاملا موافقم یک انتقاد هم از تابناک دا رم که اینطور راحت و بدون تحقیق حیثیت حرفه ای آسیا تک رو زیر سوال برده . امیدخوارم تابناک نظرم رو منتشر کنه
Arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
من دانشجوي دكترا هستم قبلا از شيراز اسيا تك داشتم الان ٣ سال هست كه از اسيا تك همدان نت ميگيرم كارمندان شركت فوق العاده با شخصيت هستند و برخورد مناسب دارند از اسيا تك انتظار دارم كه از خود وًكارمنان دفاع كند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام
من هم مثل خیلی از دوستان از سرویس این شرکت و برخوردشون راضی هستم . ولی از تابناک در درجه اول و در درجه دوم از این شهروند عزیز گلایه مندم . که حیثیت حرفه ای اشخاص رو زیر سوال می برند به قول هیمن شهروند عزیز که توجه ما رو در متن به پاکدستی نیاکان جلب کرده بد نیست خود ایشان و نویسنده محترم تابناک هم نگاهی به رفتار گذشته نیاکانمان در خصوص حفظ آبروی اشخاص داشته باشند . به نظر بنه دوستانمان در آسیا تک واقعا نجابت به خرج داده اند که تا کنون جوابی د رخور به این موضوع نداده اند . واقعا یک بودن برازنده رفتار و اخلاقشون هست .
امیدوارم تابناک این نقد به خودش رو منتشر کنه و نظر بنده رو در لیست غیر قابل انتشار بایگانی نکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
تابناک عزیز من از مشترکان آسیا تک هستم و از این شرکت بسیار راضی هستم ولی سوال اینجاست که چرا تابناک بر خلاف اصول اخلاقی خودش در خصوص درسافت گزارش که در بخش با بینندگان درج شده عمل کرده و مستقیما به حیثیت حرفه ای آسیا تک در استان حمله کرده ؟ مرور مطالب بالا بیانگر این موضوع هست بینندگان شما هم با من هم عقیده هستند
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام
من می خوام از آسیا تک دفاع کنم . به نظرم اینجا مظلوم واقع شده و مورد تهمت قرار گرفته .آقا هم سرویس خوبی داره هم سرعت خوبی وهم کادر خوبی من که راضی هستم . قطعی وصلی هم که نداره . این مشترک هم مشخصه که اصلا اطلاعات اینترنتی نداره و نمیدونه مرجع رسیدگی به شکایت توی استان هست و پیگیر کار هم هست .تازه اگه واقعا اطلاعات نتی داشت میدونست که باید با اپراتور جهت رفع مشکل نویز خط تماس میگرفت . از تابناک هم بعیده که بدون مطالعه این مقاله رو علیه این شرکت نوشته . به هر حال من مطمئنم که این شکایت عجولانه یا شاید مقرضانه چیزی از ارزش های آسیا تک پیش کاربران و مردم استان کم نمیکنه .
سیامک حقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام
من بسیار راضی هستم از شرکت اصلا حرفای این شهروند رو هم قبول ندارم خیل مشترکین ناراضی هم که با تابناک تماس گرفتنند و اعلام نارضایتی کردند بهتر بوده با اپراتورش تماس میگرفته مسیر رو اشتباه رفتن در ضمن می تونستن یه سر یه سازمان تنظیم بزنن که پیگیر اینجور کارها هست واقعا از اخلاق به دور هست که اینطوری با آبروی مردم بخاطر نا آگاهی خودمون بازی کنیم
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
تابناک چرا نظر من را منتشر نمیکنی واقعا متاسفم ......نا امیدم کردید تنها سایتی بود که به آن اعتماد داشتم ولی افسوس . مطمئنم گزینشی عمل میکنی و این جای تاسف دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من به دلیله اینکه خطم مشکل pcm رو داره نتونستم از خدمات اين شركت استفاده كنم دوستان از این شرکت دارن و خیلی هم راضی هستند خيلي هم پیگیر شدم متاسفانه نشد که از اسیا تک بگیرم اما طبیعیه شرکت اینترنتی که از همه لحاظ اول میشه این همه دوست دشمن داشته باشه
واقا از هر لحاظ حرف اول و میزنه هم سرعت هم پشتیبانی
امید وارم در لیست غیر قابل انتشار بایگانی نشه
پويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
تا الان منتظر هستم بيبينم تابناك كي نظرم را روي سايت مياري منتظرم......منتظر
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با سلام خدمت دوستان تابناک که خیلی راحت حتی نقد هایی که برای خودش ارسال می کنند رو منتشر میکنه و ممنون از اینکه برای مخاطبانش ارزش قائل شده و به اخبار اون ها رسیدگی میکنه به نظر من اگه آسیا تک حرفی برای گفتن داشت تا حالا واکنش نشون میداد
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام منهم با آقای احمدی موافق هستم برام جالب هست که چرا آسیا تک واکنشی نشون نمیده
نرگس حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من یه شهروند همدانی هستم از تابناک همدان هم برای پیگیری اخباراستانمون تشکر میکنم ای کاش مسئولین یخرده توجه کنند
نيما از همدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با سلام دوستان از كجا معلوم كه آسيا تك از خودش دفاع نكرده باشد ؟! خواهر زاده بنده كامنت گزاشته ولي ثبت نشده متاسفانه با دوستان كه عنوان كردند تابناك گزينشي عمل ميكند موافقم و جاي تاسف دارد
حسین از بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام نیما جان به نظر من اگه تابناک گزینشی عمل میکرد کامنت شما رو منتشر نمیکرد ؛ من آسیا تک ندارم ولی دوستانم که استفاده می کنند چندان راضی نیستند
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
متاسفم که تابناک نظر دیروز منو منتشر نکرده امید وارم که مدیر اسیا تک همدان حقشو بگیره تابناک برای نشر نظر ها غرض ورزی میکند
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام منم با بچه ها موافقم نظراتمو انتشار ندادن؛حتی تو لیست غیر قابل انتشارا هم درج نشده تا دیروز غیرقابل انتشار تا دیروز 30 تا بود چطور 0 شده امروز؟واقعا غرض ورزی تابناکه؛
مدیر پایگاه باسلام خدمت مخاطبان گرامی تابناک همدان 
 لازم است چند نکته یاد آوری شود وآن اینکه کامنت های حذف شده عمدتا تکراری بوده و یک پیام چندین بار ارسال شده ویا محتوی غیر اخلاقی بودند و یا اینکه از یک آی پی  با اسامی مختلف اقدام به ارسال پیام شده  است 

با تشکر فراوان از همراهی شما عزیزان
حمیده از ملایر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
من با نرگس جون موافق نیستم کامنت ها رو که میخوندم همش از تابناک انتقاد کرده خب اگه غرض ورزی بود حداقل نظر شمارو هم منتشر نمیکرد به نظر من خوبه ادم انصاف داشته باشه
علی اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
درود بر تابناک دمتون گرم
کریم بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
معلومه نظرات طرف داری از شرکت کار کارمندان آسیا تک بوده باز دم تابناک گرم که اونارو منتشر کرده
سیما سلگی از نهاوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
به نظر من اگه تابناک همدان غرض ورزی داشت اصلا نباید کامنتی رو منتشر می کرد منم با آقای بابایی موافق هستم آسیا تک به جای عذر خواهی آدم اجیر کرده به نفعش کامنت بذارن
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
آسیا تک باید عذر خواهی کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام اینکه کامنتها روتابناک انتشار نمیکنه و کامنتهای ضد خوشو منتشر میکنه از سیاست خود تابناک هست
امینی نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با سلام و عرض ادب خدمت عزیزان در تابناک با کامنت بالا کاملا موافقم تابناک سیاستمندانه وارد کار شده و از شهروند گرامی اقای بابایی که دیگران و کارمندان اسیا تک متهم میکنند به حمایت از این ارگان متعجبم .مدیر اسیا تک واقعا نجابت به خرج میدهد یا بنده خدا ایشان کلا خبر ندارد و یا بدون اطلاع این شرگت و تحقیق تابناک این مطالب درج شده در هر صورت اسیا تک حتما در فکر است ولی نه عجولانه امیدوارم بایگانی نشود در انتشار نیافته ها
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
فارق از این برنامه ها به نظرمن اگر کارمندان آسیا تک آموزش دیده بودند می توانستند با یک عذر خواهی کار را تمام کنند هرچند اگر حق با مشتری نباشد و مشتری مقصر باشد اما اصل مشتری مداری براین است که همیشه حق با مشتری است
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
بنده از این شهروند ی که وقت گذاشتند و این خبر را پیگیری کردند تشکر می کنم شرکت ها باید یاد بگیرند که به حقوق مشتریان احترام قائل باشند
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام
من از دوستان تابناک که حوصله به خرج داده و پیام ای دستان را مطالعه می کنند تشکر می کنم من هم از مشتریان آسیا تک هستم و بنده هم به رفتار کارکنان دفتر همدان معترض هستم شرکت مادر باید فکری برای این دفتر داشته باشد به نظر من به جای متهم کردن تابناک باید مدیر شرکت رسما از مشتری های همدانی عذر خواهی کند
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
بنده هم از خدمات آسیا تک رضایت ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
آسیا تک باید عذر خواهی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
تابناک دوست داریم
مینا صبوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
من آسیا تک ندارم دختر خالم استفاده میکنه بیچاره اینقدر ناراضیه یه هفتست به دنبال تخلیه خط هست اما همش امروز وفردا می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
به نظر من آسیا تک باید یک فکر اساسی برای آموزش پرسنلش داشته باشه همش نمیشه که از مردم پول بگیرید یخورده هم خدمات بدید ؛ تابناک دمت گرم که هوای همدانی هارو داری
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
عرض ادب و احترام مدیر محترم اسیا تک عاجزانه در خواست میکنم از خود و حق پایمال شده خود دفاع کنید هر چند اگر دفاع هم نشود چیزی از ارزشهاتون کم نمیشود و همیشه اول هستید امیدوارم تابناک با تحقیق و بررسی این مطالب رادر سایت گذاشته باشد لطفا پیگیری کنید سالار از همدان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با سلام من نه آسیا تک دارم نه با نظر این دوست عزیز که شاکی هست موافقم چون خیلی تند و یک طرفس و همچین چیزی امکان نداره که کسی بی تقصیر باشه بهتر بود قانونی اقدام میکرد نه اینکه اینجوری خودشون و بقیه دوستان رو سرگرم کنه و حتی باعث شه تابناک هم به خاطر این رفتار ناآگاهانه ی این دوست عزیز زیر سوال بره
ممنون میشم اگه در لیست غیر قابل انتشار بایگانی نشه
دفتر مرکزی فروش و پشتیبانی آسیا تک همدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
با سلام
بنده از نخستین ساعات بارگذاری مقاله فوق از طریق تماس تلفنی مشترک معترض از موضوع مطلع و پیگیر وقایع این صفحه بوده ام .
قبل از هر چیز لازم می دانم از سایت محترم و وزین تابناک که در راستای رسالت حرفه ای خویش اقدام به بررسی ، تحقیق و گرد آوری موارد اعتراض مشترکین نموده است کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. همچنین از همه سروران و دوستان گرامی که در دفاع از اپراتور خود ،ویا در جهت نقد عملکرداین مجموعه اقدام به ثبت مطلب نموده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم . به هر حال همگان واقف هستند که لازمه کا رخدماتی ارائه خدمات خوب به موقع و با کیفیت است که این موضوع سر لوحه کار ما در این مجموعه است در این بین نیز هستند مشترکانی که نحوه ارائه خدمات ما به ذائقه آنها خوش نمیامده و در صدد تغییر سرویس دهنده خود بر می آیند و هستند عزیزانی پر شمار که ما را مورد لطف قرار داده و یار همیشگی ما هستند.
به هر تقدیر ضمن تشکر و قدردانی از تمامی شما سروران و اعتذار از دوستانی که در این مسیر مورد بی مهری قرار گرفته اند اعلام میدارم دفتر مرکزی فروش و پشتیبانی آسیا تک در استان همدان پیگیری موضوع مطروحه توسط مشترک ناراضی و سایت محترم تابناک از طریق مبادی ذیصلاح را حق خود دانسته ودر راستای استیلای حقوق حرفه ای خود از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد بود .
سهرابی
مدیریت دفتر فروش و پشتیبانی آسیا تک در استان همدان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار