رئیس اداره بازیافت منطقه 7 از اجرای طرح بهترین ها از دور ریختنی ها همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار در مدارس این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزان مدارس سطح منطقه با استفاده از دورریختنی ها سفره هفت سین می سازند.
کد خبر: ۱۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 20 February 2016
رامین عدالتخواه  افزود: این جشنواره به یکی از گرایش‌های هنری معاصر می‌پردازد که در پیوند با نقاشی، مجسمه‌سازی و... به بیانی متفاوت از هنر شکل یافته از مواد دورریختنی ، زباله و پسماندهای شهری می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی و با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود، تصریح کرد: دانش آموزان مدارس منطقه 7 در این طرح از دور ریختنی ها سفره هفت سین درست می کنند. همچنین از بهترین ها نمایشگاهی راه اندازی و در پایان به بهترین اثر جایزه تعلق می گیرد.

رئیس اداره بازیافت منطقه 7 خاطرنشان کرد: در این طرح دانش آموزان باید از وسایل دورریختنی همچون ‌زباله های خشک ،‌آهن های بلااستفاده ،‌فویل‌،آلومینیوم ،‌پلاستیک و مواردی از این دست سفره هفت سین بسازند.

وی یادآور شد: رسیدگی به وضعیت نظافت، نصب مخزن و ... در پایانه های مسافربری، پاکسازی جداره ها، شستشوی المانها و تاسیسات، پاکسازی سایبانها و  کرکره مراکز تجاری، نظافت و شستشوی ماشین آلات خدمات شهری و نظافت ، شستشوی و سم پاشی اسکان های کارگری از جمله اقدامات اداره بازیافت در طرح استقبال از بهار است.

عدالتخواه با اشاره به جمع آوری و انتقال زباله های حجیم در روزهای جمعه، گفت: شستشو و رنگ آمیزی خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک و  تجهیز غرفه های بازیافت، اجرای طرح های فرهنگی و اطلاع رسانی در پایانه های منتخب تاکسیرانی و توزیع کیسه آبی مخصوص پسماندهای خشک بین مشترکین با مضامین آسمان آبی زمین پاک از دیگر فعالیت هایی است که توسط این اداره انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار