کد خبر: ۱۸۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 19 February 2016

شهردار کرج با اشاره به حال و هوای انتخاباتی در شهر گفت: 450 نقطه از شهرستان کرج برای تبلیغات انتخاباتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی ترکاشوند بر ضرورت برگزاری انتخابات اثرگذار مبتنی بر رعایت قوانین تأکید کرد و گفت: محیط شهری باید بستر امنیت روحی و روانی شهروندان را فراهم و فضای مطلوبی را برای زندگی آنها فراهم کند، بر این اساس عملکرد تبلیغاتی نامزدهایی که مطیع قانون نیستند و به آسایش شهروندان آسیب می‌رسانند در امر قانونگذاری مورد تردید خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ضوابط، مقررات و دستورالعمل نامزدهای انتخاباتی توسط مسئولان امر تهیه شده است، گفت: از مهمترین ویژگی‌های نماینده یک مجلس قانونگذار رعایت قوانین و مقررات است، بر این اساس آنچه برای انتخابات حائز اهمیت بوده، رعایت همه جانبه قوانین انتخابات است.

شهردار کرج گفت: دستورالعمل تبلیغاتی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس آسیب شناسی به عمل آمده از انتخابات ادوار گذشته تهیه و تلاش شده است، منافع مشترک شهروندان و نامزدها در آن به نحو مطلوبی لحاظ شود.

شهردار کرج ضمن اعلام اینکه 450 نقطه از شهر برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده است، افزود: در این خصوص ضمن انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌های لازم به شهروندان، سازه‌ها و جایگاه‌های مخصوص برای تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر کرج با نظارت و مدیریت سازمان زیباسازی تعیین و نصب شده است تا از این طریق از بروز ناهنجاری های تبلیغاتی مرسوم انتخابات کاسته و موجبات برگزاری انتخابات هرچه با شکوه‌تر در شهر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار