در راستای اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان صورت گرفت
تابناک: معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان، آموزش کاشت گلدانی بذر بلوط به یک‌هزار و 100 دانش‌آموز در شهرستان سمیرم ارائه شده است.
کد خبر: ۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 31 January 2015

به گزارش تابناک سعید یوسف‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش و محیط زیست اظهار کرد: طرح هر مدرسه یک نهالستان با برگزاری کارگاه آموزشی کاشت گلدانی بذر بلوط در دو بخش تئوری و عملی در شهرستان‌های فریدون‌شهر و سمیرم اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح در راستای توسعه محیط زیست اضافه کرد: در راستای اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان، آموزش کاشت گلدانی بذر بلوط به یک‌ هزار و 100 دانش‌آموز در شهرستان سمیرم ارائه شده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: همچنین 149 معلم در 61 مدرسه مشمول طرح­ ملی محیط‌یار، مدارس منتخب آموزش و پرورش و مدارس مشمول طرح مدیریت منابع جنگلی در شهرستان سمیرم زیر پوشش آموزش قرار گرفتند.

وی به هدف از اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان اشاره کرد و ادامه داد: انجام تمرین عملی اعمال مدیریت مشارکتی در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و تعریف و اجرای پروژه‌های حفاظتی پایدار از طریق حساس‌سازی و درگیر کردن دستگاه­‌ای اجرایی مرتبط با این موضوع از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

یوسف‌پور تاکید کرد: 5هزار و 464 عدد بذر بلوط و 2هزار و 728 عدد گلدان پلاستیکی در راستای اجرای این طرح در اختیار معلمان و دانش‌آموزان مدارس سمیرم قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار