اولین دستگاه پیشرفته MRI جهت عملیاتی کردن طرح تحول نظام سلامت و افزایش رضایتمندی مردم با نظر مستقیم وزیر بهداشت و درمان و نیز حمایت نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به زودی در سالجاری در بیمارستان شهید مدرس ساوه نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 04 April 2015

شهلا میرگلوبیات گفت: با اخذ مجوز و تأمین منابع مالی جهت خرید یک دستگاه پیشرفتهMRIبرای شهرستان، رضایتمندی شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا می‌یابد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به بازدید نوروزی خود بر نحوه خدمت‌رسانی بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی کشیک‌های نوروزی ضمن قدردانی از زحمات آنان، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز کادر درمانی بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ساوه و زرندیه، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس با وجود کمبود نیرو و انبوه مراجعات، به خوبی جوابگوی نیاز بیماران مراجعه‌کننده بوده‌اند و باید از حضور فعال و شبانه‌روزی آنان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه تحول نظام سلامت گفت: با اجرای بخشی از این برنامه قسمتی از مشکلات بهداشت و درمان بخصوص در بیمارستان‌ها برطرف شده است.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی در این طرح با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، کمبود شدید نیروی انسانی بوده که امیدواریم‌ در سال 94 این مشکل حل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: احداث بخش اورژانس، بخش روانپزشکی و بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان شهید مدرس ساوه و همچنین بخش دیالیز، بخش سی‌سی‌یو و رادیولوژی در بیمارستان شهدای آسیابک، احداث مرکز بهداشتی درمانی مأمونیه و احداث بخش اورژانس و زایمان در آب بیمارستان شهدای 17شهریور و تأسیس مرکز خیرین سلامت از اقدامات انجام شده با کمک خیرین محترم سلامت در سال 93 بوده است.

میرگلوبیات گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرستان، احداث پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه است که از دهه مبارک فجر احداث آن کلید خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار