از صبح امروز آغاز شد ؛
مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور صبح امروز در مجموعه زائرسرای نفت مشهد آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۸۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 18 February 2016
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی ، سرپرست این دوره از مسابقات در این خصوص گفت: مرحله مقدماتی مسابقات در بیش از 60 منطقه با حضور هشت هزار شرکت کننده در سطح مناطق برگزار شد که در نهایت بیش از یک هزار و 600 متسابق شامل کارکنان و خانواده های آنان در دو بخش برادران و خواهران به مرحله نيمه نهایی راه پیدا کردند.
رضا امیر سرداری اظهارداشت: پس از رقابت یک هزار و 600 شرکت کننده در سطح مناطق در نهایت 233 متسابق با کسب امتیازات و حد نصاب لازم، موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در مشهد مقدس شدند.
وی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در بین کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و خانواده های آنان را مهمترین هدف این دوره از مسابقات اعلام کرد و بیان داشت: با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز همواره در تلاش بوده تا فعالیت‌های قرآنی خود را در بین کارکنان و خانواده های آنان گسترش دهد.
مسئول دارالقرآن شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده های نفتی کشور تاکید کرد: در حال حاضر تاکنون بیست دوره این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و ثمره آن انس هرچه بیشتر کارکنان و خانواده های آنان با کلام وحی بوده است.
سرداری ادامه داد: در این دوره از مسابقات متسابقین در رشته های شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت تحقیق، حفظ دو جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ 30 جزء طی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار