شهردار منطقه از ارائه خدمات رایگان مشاوره و پزشکی و برگزاری همایش با همکاری مرکز بهداشت جنوب به مناسبت هفته سلامت مردان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 17 February 2016
فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: برنامه های این هفته به منظور تأمین و ارتقای سلامت همه جانبه مردان با شعار "فرمان سلامت در دستان شماست" از اول تا هفتم اسفند ماه اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا همایش سلامت مردان با همکاری مرکز بهداشت جنوب در روز شنبه یکم اسفند از ساعت 9 تا 12 ویژه آقایان با حضور مدیران ارشد شهری در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید غنی پور برگزار می شود.

شهردار منطقه یادآور شد: در این مراسم مهندس سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و سردار حسینی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران در خصوص رفتارهای پرخطر در رانندگی سخنرانی خواهند کرد. همچنین دکتر فقیه نصیری معاون مرکز بهداشت جنوب تهران پیرامون سلامت مردان به ایراد سخنرانی می پردازد.

عظیمی، توزیع بروشور، ویزیت رایگان پزشک عمومی، ارولوژی و قلب، برپایی ایستگاه سلامت (تست قند خون، تست فشارخون) و ارائه مشاوره فردی را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

شهردار منطقه تصریح کرد: براساس هماهنگی های انجام شده کلاس های آموزشی با عناوین رفتارهای پرخطر و رانندگی، ایمنی در سفر برای سلامت خانواده، پیشگیری از حوادث در تفریحات و... در طول این هفته در خانه های سلامت برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار